Kattekillinger fra 14-07-2015

Hej
Min kat blev mor til 5 dejlige killinger d. 14-07-2015.
Den ene døde desværre efter 2 dage pga. Fordøjelsensproblemer.

Billederne viser dem nu, hvor de er 16 dage gamle

Mindste manden

Lille pigen

Søskende kærlighed (fra da de var 3 dage gamle) :smelter:

[QUOTE=Mcfalken;1252412]
Lille pigen
[/QUOTE]

Det må være en overtrædelse af en eller anden forum regel, der forbyder FOR meget nuttethed, for damned… :wehuu:
Vi gentager lige mantraet: Jeg har katte nok jeg har katte nok jeg har katte nok jeg har…

VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1252415]Det må være en overtrædelse af en eller anden forum regel, der forbyder FOR meget nuttethed, for damned… :wehuu:
Vi gentager lige mantraet: Jeg har katte nok jeg har katte nok jeg har katte nok jeg har…
[/QUOTE]
Men har du en tortie?
Jeg må give dig ret, også selv om jeg ikke er til tortier … den lille tøs er temmelig meget nuttet :inlove:

Neeeej, ikke mere… Har haft i 10 dejlige år…

[QUOTE=Susanne W;1252415]Det må være en overtrædelse af en eller anden forum regel, der forbyder FOR meget nuttethed, for damned… :wehuu:
Vi gentager lige mantraet: Jeg har katte nok jeg har katte nok jeg har katte nok jeg har…

VH
Susanne[/QUOTE]

[QUOTE=Skattekat;1252416]Men har du en tortie?
Jeg må give dig ret, også selv om jeg ikke er til tortier … den lille tøs er temmelig meget nuttet :inlove:[/QUOTE]

Åh, jeg er forelsket … … … Og bare lige til orientering - man kan ikke have for få tortier !! :hjerte:

Hronn , hold dig venligst til fine striwemisser :venter:

[QUOTE=Susanne W;1252415]Det må være en overtrædelse af en eller anden forum regel, der forbyder FOR meget nuttethed, for damned… :wehuu:
Vi gentager lige mantraet: Jeg har katte nok jeg har katte nok jeg har katte nok jeg har…

VH
Susanne[/QUOTE]

Hvad så med alle de overnuttede billeder du sætter ind af bimser og andre killinger, spørger bare:?:?

:regler:

[QUOTE=Vipstøsen;1252420]

Hronn , hold dig venligst til fine striwemisser :venter:[/QUOTE]
Det gør jeg også … bor heldigvis laaaangt væk fra Næstved, så jeg kunne absolut ikke være fristet til at høre, om der bliver mulighed for at nulre dem på et tidspunkt :cool:

Man kan ikke have for mange tortietøser :wehuu:

hun er sød og dejlig :hjertehop:

Må vi finde ud af, når de bliver lidt større og frækkere :ok:

Hold nu op hvor er de bedårende og hende den lille tortie er da så kysseklar <3

Hvor er hun bare fantastisk, den lille tortiemus! :hjerte: :love2::besvimer:


Dagens billede (Chili - meget nysgerrig han med halv lang og dejlig blød pels :hjerte:)