Katteklubben, Køge lørdag

Tillykke til alle med resultaterne og en god udstillingsdag.

Rags var hos Hanne Sofie Sneum, som var sød og rar ved ham. Hun havde ingen klagepunkter, og han fik sit CAPS.

Som veteran var han også hos Hanne Sofie og blev 2 af tre. Vinderen var eftertilmeldt, så det… :wink:

tulle og polka var hos Alexey shchukin og fik begge ros for skind kvalitet, tulle var på ingen måder i godt humør(tror ikke hun ku li kulden) men fik sit cert og fin kritik. polka fik endnu et HP til samlingen, blev kaldt til nom men grundet han sædvanlige brian øje (skramme fordi han har gnubbet øjne) gik den til en smuk blå sphynx dreng. han tabte også sin veteran til bla rags pga dette. men jeg er sgu tilfreds.

Katteklubben, Køge søndag

Nå, denne tråd er ikke ligefrem blevet overrendt, men det gik nogenlunde ligeså om søndagen. Rags fik sit tredje CAPS på vejen mod Supreme - og en eftertilmeldt løb med Veteran-præmien.

Dog - jeg havde været lidt nervøs ved at skulle op til Jørgen Billing. Men bortset fra, at Rags ører sidder lidt højt (og det kan ikke nægtes), var han tilfreds med ham og roste ham hele vejen rundt. :smiley:

Jeg havde Cassiopeia og Kiara med begge dage

Cassiopeia fik HP hos Charles Spijker, men som ikke havde meget mere nyt at sige om hende, da han så hende for 14 dage siden i brædstrup, dog fortalte han at han synes klubberne skulle snakke lidt mere sammen når de laver dommerfordelinger, så kattene ikke kommer op til samme dommer med 14 dages mellemrum, jeg sagde at jeg var enig, men tager det som en oplevelse.

Kiara fik sit EX 1 i ungdyrklassen som hun rykkede op i om fredagen, til NOM slog hun Flemming Vorbecks utrolig smukke NFO, som jeg faktisk troede ville rende med NOM. På scenen fik hun 1 stemme ud af 5, så der er jeg meget stolt.

Søndag fik Cassiopeia HP hos Dorte Kaae og sit 9. BIV, så næste gang vil jeg glæde mig endnu mere over hendes 10. BIV. Kiara blev EX 2 til en anden smuk konkurrent, men til Birmaspecialshowet, blev hun Bedste Klubkat, så der var jeg rigtig stolt, da det ikke lige er nået man kan blive kåret hver gang…

Så alt i alt er jeg stolt at mine 2 tøser