Katteklubbens Halloweenudstilling i årslev 20-21/10 2012

Der kan meldes til :slight_smile: - husk det er en dobbeltudstilling så alle kan komme begge dage :slight_smile:
http://katteklubben.com/index.php?SectionID=955&WebsiteID=1&LanguageID=1

Mon ikke vi skal en tur til Fyn om lørdagen med Cikorie og Røsse :?

Cikorie kan have sin udstillingsdebut i babyklassen :slight_smile:

Nogen der ved hvornår de fortæller hvilken dag der skal være MCO breed BIS? Det må da være ret relevant at få på banen nu?

Jeg regner med at komme lørdag :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;934173]Mon ikke vi skal en tur til Fyn om lørdagen med Cikorie og Røsse :?

Cikorie kan have sin udstillingsdebut i babyklassen :)[/QUOTE]

Øhh her gik jeg og troede det var Årslev ved Århus…dum dum. Så er der jo ingen pointe i at overnatte hos svigermor i Hørning.
Så jeg må nok lige gentænke mine planer…

Hvad gør man, når man har et udstillingsgebyr, man gerne vil bruge til den ene kat? :slight_smile:

Ok? Jeg fik ellers at vide (kan ikke huske af hvem), at det var opdelt efter pelslængde :slight_smile: Altså semi-langhår om søndagen.

Er der breed BIS for MCO?

[QUOTE=DK Blackangel;934253]Ok? Jeg fik ellers at vide (kan ikke huske af hvem), at det var opdelt efter pelslængde :slight_smile: Altså semi-langhår om søndagen.
[/QUOTE]

Det plejer Katteklubbens udstillinger også at være - altså delt i korthår/perser/exotic om lørdagen og semilanghår (og vist også kat IV) om søndagen…
Men hvis man ser spisesedlen, så ser det ud til at dette er en to cert udstilling ligesom de andre klubbers :slight_smile:

Jeg vil vildt gerne afsted, men skal se om ikke jeg kan arrangere overnatning hos et par venner. Orker simpelthen ikke at køre på fyn midt om natten :slight_smile:

Elsker Halloween udstillingen :juhu:

Så jeg kommer begge dage, 2 katte pr. dag

Catika’s Emilio, SOMn, kl. 12
Catika’s Elliot, SOMn, kl. 12
Catika’s Carlos Cayetano, SOMn, kl. 9
Dushara Na Dorsa, SOMn, kl. 4

og finder jeg en stor pose penge kommer alle 4 med begge dage :tihi:

Jeg kommer hvis jeg kan finde et par stykker at køre sammen med :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;934264]Det plejer Katteklubbens udstillinger også at være - altså delt i korthår/perser/exotic om lørdagen og semilanghår (og vist også kat IV) om søndagen…
Men hvis man ser spisesedlen, så ser det ud til at dette er en to cert udstilling ligesom de andre klubbers :)[/QUOTE]

Kat II plejer at være alene om søndagen. Kat IV er sammen med III og I :slight_smile:

Men ja, denne gang er det en alle racer begge dage udstilling, og så ville det jo altså være ret rart hvis man vidste hvornår det breed BIS var. Vi har jo ligesom et Petshow, der skal arrangeres også :høhø:

Hvis jeg kan få dyrlægen til at sterilisere Chili nu, så hun kan nå at komme sig, vil jeg prøve at tage hende med. Jeg er sikker på, hun vil være velegnet som udstillingskat, men hun skal jo helst i gang nu med det samme, mens hun stadig er tryg og tillidsfuld og supernem at håndtere :slight_smile:

[QUOTE=Eife;934337]Kat II plejer at være alene om søndagen. Kat IV er sammen med III og I :slight_smile:

Men ja, denne gang er det en alle racer begge dage udstilling, og så ville det jo altså være ret rart hvis man vidste hvornår det breed BIS var. Vi har jo ligesom et Petshow, der skal arrangeres også :høhø:[/QUOTE]

Det kunne da måske være lidt sjovt med Årslev den ene dag og Randers den anden:gruble:

ja det kunne være RIGTIG hyggeligt hvis du kom til Randers den anden :smiley:

Såså! Jeg vil selvfølgelig være i Randers sammen med jer andre:høhø:

Nu har jeg prøvet at melde hende til, men det nytter sgi da ikke noget at forlange et stambogsnummer på en huskat? Feltet er heller ikke engang synligt, når man har krydset af, at det er en huskat, men udfyldes skal det åbenbart, før tilmeldingen kan accepteres :rolleyes:

Ja, det var da en god idé! :smiley:

Skriv evt. bare huskat i stambogsnummer delen? Jeg plejede bare at sætte et X eller noget i den stil, som jeg husker det. Det skulle jo bare være et eller andet :slight_smile: (det var det gamle system)

Eva - hvor har du læst at der er Breed BIS for MCO? jeg kan ikke se det nogen steder og KK har jo lige holdt Breed BIS for på den sidste udstilling…

Alle de andre obligatoriske felter som mor og far og alt det, man ikke kender ved en huskat, har jeg bare udfyldt med -, og det fungerer fint nok. Så det er ikke, fordi jeg ikke kan finde på noget at skrive i feltet :slight_smile:

Problemet er, at stambogsfeltet kun er synligt, hvis jeg krydser af, at katten er en racekat. Hvis jeg krydser af, at det er en huskat, kommer feltet ikke frem - og det skal det jo heller ikke. Men så nytter det bare ikke noget at forlange, at det er udfyldt, før man kan få lov at tilmelde sin huskat :slight_smile: