Katteklubbens sommerudstilling i Brejning

Så har katteklubben offentligegjort at der alligevel bliver en sommerudstilling i år - den bliver ligesom sidste år afholdt i Brejning:wehu: :wehu:
Jeg har allerede tilmeldt
SP DK Neucoons Sierre Leone gr.5 kl.2
Og
Dk Basicats Brixx gr.7 kl.10
:thumbup:

Og jeg er klar med Gasse-Bassen aka
Vandoll Great Gavin RAG d 03 kl 11
Det er bare så hyggeligt med sommerudstillingen i Katteklubben :tihi:
Og det er absolut første gang jeg har meldt til en udstilling uden at ane hvilke dommere der kommer :rock: Men sommerudstillingen er et must :slight_smile:

Er det mon en national eller international udstilling?

Tjaeh, de har valgt at lægge den samme dag som Herning Landsskue, så vi kan ikke komme…

Hmm det var da fristende , og det var jo rigtig hyggelig sidste år .:thumbup:
Men plan var også at vi skulle til Rensburg weekenden efter.
Må se hvad de gamle knogler og penge pungen siger når Sejr forhåbenligt er på sygedag penge denne mdn.

[QUOTE=Noël;583053]Hmm det var da fristende , og det var jo rigtig hyggelig sidste år .:thumbup:
Men plan var også at vi skulle til Rensburg weekenden efter.
Må se hvad de gamle knogler og penge pungen siger når Sejr forhåbenligt er på sygedag penge denne mdn.[/QUOTE]

Vi smutter også til Rendsburg weekenden efter, men vi er simpelthen nødt til at tage på den hyggetur til Brejning

Du må ikke lokke elsker jo katteklubbens sommer udstilling .SUK!!!

[QUOTE=Noël;583057]Du må ikke lokke elsker jo katteklubbens sommer udstilling .SUK!!!
[/QUOTE]

Lokke lokke lokke. :høhø: :høhø:

Den udstilling kom ret uventet. :ups: Skaldepanden og jeg er dog booket til Jyraks “kattestand” på Landsskuet i Herning den weekend, dvs. fredag og lørdag, så vi er at finde i Herning i stedet for.

Jamen så må emnet katteklubbens sommer udstilling sættes på som punkt når udstillings klanen holder påske møde på fredag .:slight_smile:

Hold op først Hamburg weekend,så Haderslev en dag og Brejning en dag. og så Rensburg weekend sikke en sommer :surrender1:
For godt nok sved på panden, men så behøver vi da heldigvis ikke at har så mange katte med på en gang.:hjerte: .

Vi må se om overskudet er til det :slight_smile:

Nej, hvor dejligt, jeg kommer vel også med mine 2 småtlinger og en enkelt voksen :slight_smile:

KH
Linda

[QUOTE=Noël;583053]
Men plan var også at vi skulle til Rensburg weekenden efter. [/QUOTE]

Det skal vi også! :smiley: Troede jo ikke der var nogen sommerudstilling, og Rendsburg er jo ret tæt på :slight_smile:

Skønt at der kommer kendte ansigter .:slight_smile:
Ja super dejligt at det er så tæt på , vi er jo heldige at vi kan køre frem og til hver dag :slight_smile:

Nå, jeg går ud fra at det er en national udstilling, nu når den hverken figurerer hos FIFe eller FD.

Prøv at skrive til klubben. De kan helt sikkert svare dig.

Mon ikke de bare ikke har fået opdateret endnu :slight_smile:

Jeg mindes ikke andre end RK, der har holdt nationale udstillinger i årevis.

Sommer udstillingen plejer at være en international udstilling :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;583161]Mon ikke de bare ikke har fået opdateret endnu :slight_smile:

Jeg mindes ikke andre end RK, der har holdt nationale udstillinger i årevis.[/QUOTE]

Jeg håber du har ret Vivi, for der er lidt for langt for os hvis det ikke er en international :slight_smile:

Jeg kan ikke svare på hvad planen er her, men om det er national eller international hænger nøje sammen med antallet af tilmeldte katte (min. 150) samt om der inviteres andet end danske dommere. Mon ikke snart det kommer på også.
For en gangs skyld er det faktisk i en friweekend, men jeg skal også til Landsskue i Herning.
VH
Susanne

Jamen så tror jeg sørme, at Jelly får lov at komme med til Brejning også :slight_smile: