Katteklubbens udstilling i Brejning, søndag 21/7

Tusind tak KK, for en rigtig dejlig udstilling :slight_smile:
Der var hygge, smukke katte og en dejlig stemning.
(og god mad)

Vi var afsted med sylfeden aka Missebarnet aka IC DK Minorlynx Hailey.
Dagens dommer var søde Miss Sofie, og hun kunne da godt lide Missebarnet, så på trods af dronningens havnearbejdersprog fik hun bunkevis af ros og hendes CAGCIB :slight_smile:

Tillykke til alle de smukke katte!

Stort tillykke :flag: til alle med resultaterne på denne meget hemmelige udstilling… :tihi:

Min Burgundy fik sit første CAP, og Tomba blev Ex1.

Og jeg har billeder af det!

Burgundy:

Og Tomba:

:slight_smile:

Tak for en hyggelig weekend :slight_smile: jeg havde Millen med lørdag og vi skulle forbi ms. Sofie, som kunne li hende men også godt kunne se at hun var i fuld fæld - og i løb. Hun fik uden problemer sit certifikat, og skulle komme tilbage til nom., som hun tabte til en lilla burmeser.

Var afsted med min stribemis om lørdagen, hvor de desværre godt kunne have gået lidt bedre… men han blev da EX2 hvilket jeg er tilfreds med.

[QUOTE=Sheer;1100272]Burgundy:

[/QUOTE]
Hvor sidder han dog fint og har det hele under kontrol. Også Martti Peltonen… :smiley:

Han sætter sig hvor han bliver sat, men han undrede sig dog over at der ingen drillepind var, eller noget.

Men det var også også en supervarm dag, og det kan man ikke se på billeder.

Min 7 årig gamle pige Kaitlyn, fik HP hos Marti, og blev også nomineret og slog en anden MCO, på scenen gik BIS til en anden brun bimse

Stort tillykke med de flotte resultater. :)Og tak til KK for en super hyggelig dag ;)Ja vi var jo afsted med de to søstre Pandora og Kinse de fik begge to deres cert. Og er nu Champion og Premier.:DDe tabte begge nom til to ældre og færdig udviklet damer så helt fair, de to søstre blever først et år her nu og vokser i alle ender og kanter lol. Men de fik begge to super super bedømmelser og meget meget ros til nom. :hjerte:Vi fik sørme begge en helt klump i halsen begge gange :inlove:

Ja det var en super skøn dag med misse søstrene er mega stolt :hjerte:
Og en skøn dag med venner og bekendte :slight_smile:

Til sidst et stort tillykke med udstillingens flotte resultater til Jer andre :smiley: