Katteklubbens udstilling i Køge, d. 22.-23/01-2011

[quote=DK Thomani;508689]Selvfølgelig gider jeg det :slight_smile:

Ja, det gjorde jeg også i søndags, jeg følte mig helt Palle alene i verden fordi jeg ikke kendte nogen -what :tihi:

Og det var faktisk unfair, for jeg havde da 2 skovtrolde med :høhø:[/quote]

Ahaaa - så var det derfor, at jeg slet ikke kunne finde dine bure!

Ja, jeg var helt fortabt!

:tihi:

Ihhh… altsååååå… Jeg har stadig ikke fået Brians SBTnummer fra TICA :venter: hvorfor går der altid noget galt, når mine katte skal registreres i det forbund? :smiley:
Og jeg kan vel ikke melde til uden registreringsnummer…

Hmmm… tror jeg skriver til Inge Nord - hun plejer at være til at tale med :thumbup:
Jeg vil altså have Brian bedømt af en af de der dommere - altså af en helt bestemt en af dem :slight_smile:

[quote=Ann K;508720]Ihhh… altsååååå… Jeg har stadig ikke fået Brians SBTnummer fra TICA :venter: hvorfor går der altid noget galt, når mine katte skal registreres i det forbund? :smiley:
Og jeg kan vel ikke melde til uden registreringsnummer…

Hmmm… tror jeg skriver til Inge Nord - hun plejer at være til at tale med :thumbup:
Jeg vil altså have Brian bedømt af en af de der dommere - altså af en helt bestemt en af dem :)[/quote]

Brian har vel et FD LO nummer, ikke? Det kan du fint melde ham til med, sådan blev Dirty tilmeldt til RK´s udstilling i søndags.

Også selv om jeg ikke er medlem af en FDklub?
For så vil jeg da skynde mig at få ham meldt til…

Yep fik det lige byttet rundt, så det kunne passe :smiley:
Måske jeg så skulle melde mig som steward :p:p:p

[quote=Marsini;508956]Yep fik det lige byttet rundt, så det kunne passe :smiley:
Måske jeg så skulle melde mig som steward :p:p:p[/quote]

Det GØR du bare IKKE!:lynogtorden::noway:-kaisålæredet:ked:

Øhmmmm… hvilken gruppe er en rødblotched perser i???
Ikke nogen, vel??? fordi perserne er fuldt farveopdelte… ikk’?

Altså… jeg har aldrig prøvet at melder en perser til før, okay? :klapper:
Måtte ligefrem ind og tjekke hvilken EMS kode Brian har :ups:

[quote=Ann K;508979]Ikke nogen, vel??? fordi perserne er fuldt farveopdelte… ikk’?

[/quote]

:ok:

Okay… Så har jeg tilmeldt:

Perli-Gems Red DeLong, PER d 22, kl 10, han.

Og jeg har tilladt mig at ønske Annie som burnabo, for ikke at stå helt alene i verden :smiley:

[quote=Ann K;508993]Okay… Så har jeg tilmeldt:

Perli-Gems Red DeLong, PER d 22, kl 10, han.

Og jeg har tilladt mig at ønske Annie som burnabo, for ikke at stå helt alene i verden :D[/quote]

Det bliver da hyggeligt :smiley:

Sku man drille og skrive at man ønsker at stå så langt fra Ann Kynde som muligt? :tihi:

[quote=Ann K;508993]
Og jeg har tilladt mig at ønske Annie som burnabo, for ikke at stå helt alene i verden :D[/quote]

Ih, hvor er I heldige hvis I kommer til at stå ved siden af hinanden :slight_smile:

Du kan da også bare ønske at stå ved siden af os Pia :slight_smile:

Jeg har jo ikke perser…
Og jeg har også tilmeldt og betalt :frowning:

Men jeg ville rigtig gerne stå ved siden af Jer.

[quote=PiaR;509019]Jeg har jo ikke perser…
Og jeg har også tilmeldt og betalt :([/quote]

Jeg kom lige i tanker om at det er PER lørdag og NFO søndag, så du skriver bare og spørger om du må stå ved siden af mig Pia.

Bare klik besvar på en af dine bekræftelser (det gjorde jeg, da jeg kom til at klikke af i forkert klasse og fik svar dagen efter) og så bed om at få bur ved siden af mig :slight_smile: Så skriver jeg dig på som burnabo til mine NFO´er :slight_smile:

Det gør jeg lige med det samme, Annie :slight_smile:

Regner stærkt med at tilmelde:

TashmoreCoon’s Kahlua Kiss

&

Catci’s Cowboy aka Dexter

:wehuu:

Jeg har helt glemt at skrive hvem jeg har tilmeldt :ups:

Jeg kommer lørdag med:

Gidahmir’s Diamonds Are For Ever - EXO f 02 62
Søndag:

Rebicats Alta - NFO gruppe IV, klasse 7.

Rebicats Max Line Speed - NFO gruppe VI, klasse 11.

Thomanis Cherry Garcia - NFO gruppe VIII, klasse 11.

Uh, en udstilling i køge - måske man skulle komme forbi på en kigger så, når det er så tæt på :smiley: