Katteklubbens udstilling i Snejbjerg, d. 12-13/03-2011

Der er åben for tilmeldinger :slight_smile:

Snejbjerg 2011

Så har jeg tilmeldt;

SP. DK NeuCoons Sierre Leone kl. 2 gr. 5

Skønt at de ligger en udstilling der igen, det er jo lige i baghaven :thumbup:

Vi overvejer at melde Askja til, men så skal hun dælme tage sig sammen og holde inde med at ville være spynx-wannabee.

Ikke helt i baghaven, men heller ikke vildt langt væk :smiley:

Jeg har tilmeldt

Saurtos Athea, EUR ns 22, kl. 11 :slight_smile:

Så har jeg også tilmeldt, dog ikke så fornemt som jer

Ares huskat ns 23 :smiley:

Havde lige et sindsygt øjeblik Og har for fru Hermann og Samson og mig
tilmeldt følgende katte

Coogans Mr . Big :hjerte: gr 1 - kl 11

Meserves Orulo :hjerte: gr 5 -kl 11

Hei Sejrcoon´s Lovely Day:hjerte: gr 7 -kl 11

Hei Sejrcoon´s Windsor Blue :hjerte: gr 2- kl 10

Og så mit røde hold

Tascoons Spiloki Spike :hjerte: gr 6- kl 4
Og der må gerne trykkes finger for at han for hans sidste caps og vi kan fejre ham med bobler.

Watercoons Catharina :hjerte: gr 6 - kl 6

Watercoons Gazardiel :hjerte: gr 6 - kl 8

Watercoons Barbelo :hjerte: gr 6 - kl 7

Hei Sejrcoon´s Shout By Lulu:hjerte: gr 6- kl 11

Heidi, det bør udløse æresmedlemsskab af Kattekluben med sådan en stribe tilmeldinger :tihi:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;539934]Heidi, det bør udløse æresmedlemsskab af Kattekluben med sådan en stribe tilmeldinger :tihi:
VH
Susanne[/QUOTE]

:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi:
Nu er det jo tilmelding for os alle 3 . :)Ved Køge havde vi 7 ja vi prøve på at gøre vores til at udstillingene bliver fyldt .

Men nu hvor min sinds tilstand er ved at lette , så kommer det praktiske :besvimer: 9 katte skal vaskes , godt vi er flere om det .
Skal finde mit reserve burgardin oppe på loftet og har lavet , jeg har ikke nok af de grønne . og alle vaskes og strygges :besvimer:
Hmm vi skal nok køre i to biler med en trailer til alt vores camping udstyr :S
Et par ekstra hænder LOL . Nej det går nok vi har før haft 8 med før , godt nok var fru hermann ved at have en ned smeltning. Men nu er de ikke så spredt i Farve gruppene som sidst.:slight_smile:
Vi kan jo håbe på at vi ikke for bure så langt væk fra dommene :tihi:

Men jeg glæder mig, håber jo på at min gamle dreng bliver SP den dag.:kryds::kryds::kryds::kryds:

Hold da helt op Heidi :besvimer:

Vi regner med, at vi skal have vores nye pige med, men jeg venter lige med at tilmelde, til vi får hende hjem :slight_smile:

Overvejer og tilmelde 2 fra mit sidste kuld, Merlin og Tom. tænke… tænke… tænke…

Du skal i hvert fald tilmelde Merlin, og så kan du lige så godt tage Tom med også :slight_smile:

opfølgning på tidligere tråd : vil meget meget gerne afsted LØRDAG - nogen der kan tage mig med fra århus ?

Jeg kommer med Petite Fleur og min skønne Baby Blue, som er mors lille dengse dreng.
Det er lørdag…
Og hold da K… Heide, det var ski godt nok mange at komme med :besvimer::blegne:, jeg syntes to perser er rigeligt, men hatten af for dig:thumbup: sejt

Tror jeg kommer med min bimse pige :slight_smile:
Er der i øvrigt nogen der ved hvad avmaskning betyder? Det står i “information fra udstillingssekretæren” på katteklubbens hjemmeside… Kan godt være det bare er mig der er bagefter, men jeg ander ikke hvad det betyder…

Mvh. Anita

[QUOTE=Prestige;540127]Jeg kommer med Petite Fleur og min skønne Baby Blue, som er mors lille dengse dreng.
Det er lørdag…
Og hold da K… Heide, det var ski godt nok mange at komme med :besvimer::blegne:, jeg syntes to perser er rigeligt, men hatten af for dig:thumbup: sejt[/QUOTE]

Smil nu er vi jo tre mand til at bære og en til at fotografere , og vi er et rigtig godt godt team , når de bare vil høre på mine anvisninger :tihi::tihi::tihi:
Synes snart det at blive færdig op til en udstilling er det sværeste, der for jeg nogle gange sved på panden. Første at får kattene klar , og få pakket vores camping udstyr . Og bage og lave salat , morgen mad ect.

På svensk er avmaskning noget med ormebehandling, jeg synes det er temmelig “sort” det der står på siden.

Jep . . . . det er en ormekur senest 10 dage inden indrejse . . . det er forøvrigt denne svenske regel som man arbejder på at få slettet i nær fremtid . . . det er dødssygt, at skulle ormebehandle sin kat hver gang man tager til SV og udstiller, især hvis man gør det jævnligt.

Svenskerne skal også sørge for at deres kat er afmasket/ormebeh. inden de rejser hjem igen, når de har været på udstilling herovre !!

Man skal så også lige huske at det skal indføres i kattens PAS . . . men det har dyrlægen helt sikkert styr på

[QUOTE=PureSilk;540211]Tror jeg kommer med min bimse pige :slight_smile:
Er der i øvrigt nogen der ved hvad avmaskning betyder? Det står i “information fra udstillingssekretæren” på katteklubbens hjemmeside… Kan godt være det bare er mig der er bagefter, men jeg ander ikke hvad det betyder…

Mvh. Anita[/QUOTE]

No Idea :?

Avmaskning foretages af dyrlægen i dyrlægekontrollen. Du er velkommen til selv at medbringe ormekur – vær opmærksom på, at dyrlægen kan opkræve gebyr for ydelsen

Tænkte først noget i stil med afvaskning? Men njaeh, ville ikke give mening…

Edit: Ah, andre havde så et forslag - sådan er det når man står på den samme side for længe inden man læser og svarer :tihi: Men okay, så ormekur kan gives på udstillingen? Men hvorfor dog det?

Altså, dyrlæger giver da ikke ormekur i kontrollen på vej ind til en udstilling?

Jeg tilmelder

GIC Coogan´s Cliffhanger - MCO - gr. 4 - kl. 3 og håber og beder til at han bliver Supreme Champion den dag :D:D:D:D

Og så tilmelder jeg også min lille nye baby

Mac Taylor - MCO - gr. 5 - kl. 12 :hjerte::hjerte::hjerte:

PiaR - jo dyrlægerne giver ormekur ved indtjek til udstillingen og stempler i passet samt skriver under og tidspunkt for ormekur - således at de svenske udstillere kan komme over grænsen uden at tolderne bliver alt for røde i hovedet over ikke-korrekte papirer :slight_smile: