Katteklubber

hejsa

jeg har igennem længere tid overvejet at få et stamnavn, ikke fordi vi lige drømmer om at starte opdræt sån lige de første par år, og inden vi overhovedet starter op opdræt skal vi ha fundet ud af hvilken race det skal være osv, samtiddig vil vi osse ha haft en race af den slags vi ønsker at opdrætte i et par år inden vi springer ud i det. nå men for at få et stamnavn skal man jo være medlem af en katteklub, hvilken klub er så den bedste at være medlem af.
grunden til at vi allerede nu vil ha stamnavn er fordi vi har det helt rigtige navn og det ønsker vi at ingen andre kommer på før os

Hvad for en der er bedst er helt klart en smagssag, og jeg vil ikke sidde og sige “den er bedre end den” eller ligende, men jeg kan sige at det kan være en fordel at vælge den der geografisk passer til dig. Du kommer nemlig gratis ind på din klubs udstillinger og de holder nogle møder, som for det meste ligger det samme sted i landet, alt efter hvilken klub…

Som udgangspunkt, så er de opdelt sådan her:
JYRAK = Jylland
Katteklubben = Jylland og Fyn
Racekatten = Hele landet mht udstillinger, men møder er på Sjælland (hvis jeg husker rigtigt)
DARAK = Sjælland

Ellers så kig på deres hjemmesider hvad de kan tilbyde af kurser og møder… Det kan være super at være med til, man lærer noget hver gang… Både om det aktuelle emne, men også andre kattevenner at kende… Og det gør det kun sjovere… [bigloony]

Jyrak er meget oplagt G
Eller Racekatten

jyrak var så osse min første indskydelse, men en dumpap som mig aner jo intet om de katteklubber og ville da bare lige hører alle jer kloge pigers mening

Camilla: Retter dig lige…håber, det er okay -høhø

Racekatten holder kun udstillinger på Sjælland.
De har en enkelt gang været i det jyske, men de er gået væk fra det.

Katteklubben holder engang imellem udstillinger på Sjælland.

Bare i orden Tina… Mindes bare en udstilling i Jylland, og det er nok den for længe siden… Hehe… Men kommer de til Lolland/Falster så? Eller er der ingen dernede af?

Ja, det har nok været den -thumbs

Ved ikke med Lolland Falster p.t, men Racekatten har været der på et tidspunkt…tror, det var Maribo -lyside

Ok… Tak [bigloony]
Nu er Johnny nok også mest interesseret i at vide noget om Jylland, har jeg på fornemmelsen, så nu skal jeg nok være stille… -rofl

Racekatten holder ikke udstillinger i Jylland men Sjælland og også på Lolland. [smilie=hate-tunz.gif]
Kurser bliver der til gengæld også holdt i Jylland, skal selv afsted til det jydske på Tirsdag for at høre om Cancer hos katte. -høhø

. Du kommer nemlig gratis ind på din klubs udstillinger og de holder nogle møder, som for det meste ligger det samme sted i landet, alt efter hvilken klub…

Hmm er der noget jeg har misforstået? eller er det noget nyt de er begyndt med? For jeg plejer da at skulle betale ligesom alle andre til udstillingerne selvom jeg er medlem af JYRAK.

Har du husket at fortælle, at du er medlem. For de kan jo ikke genkende alle -joker

Nej det må jeg så indrømme jeg ikke har. Men så er det nok bare mig der ikke har vidst det. Må lære at åbne min mund og spørge [smilie=hate-wall.gif]

Hvor holdes det fordrag på tirsdag.
Godt nok kan jeg ikke komme (er på arbejde) men jeg er nu nysgerrig alligevel -rulleøjne
Jeg ved der er et seminar hvor bl.a. emnet er med i oktober og det afholdes i Horsens, og jeg tror nok Racekatten også her er involveret -pote
Brita

Det er dette -høhø

Tirsdag d. 27. maj kl. 19.00
Cancer hos katte

I løbet af aftenen gennemgåes:
Hvad er cancer?
Hvorfor opstår cancer?
Hvilke symptomer kan ses ved cancer?
Hvordan diagnosticeres cancer?
Hvorledes behandles cancer?

v. Dyrlæge Steen Engermann - Virklund Dyreklinik
Mødet afholdes på Vestergade 75, Lunden
8600 Silkeborg

Må IKKE bande, men gør det alligevel
…fandens osse jeg skal på arbejde.
Vil prøve at få byttet vagten tirsdag…eller endnu bedre give den bort -høhø
Hvem er oplægsholder?
Brita -pote

UPS…kan ikke læse -uha
Men kan så se det ikke er samme dyrlæge som holder sit oplæg i okt.
Det kunne jo være spændende at høre samme emne fra to dyrlæger -shhhh

Ja jeg kan jo godt li at høre tingene fra flere forskellige, for man ser tingene fra flere vinkler så. -høhø

Er tilmeldingsfristen overskredet?
Kommer i fra Sjællandstrup [smilie=hate-smile.gif]
Jeg har jo under en halv time i transport, så jeg må vist finde det hårde skydts frem imorgen når jeg skal overtale en kollega til at enten tage min vagt eller den sidste del af den. Skal lige bruge søndag aften på at finde nogle pressionsmidler -høhø

Skynd dig at smække en mail afsted til Pia fra Racekatten. Jeg aner ikke om kapaciteten er opnået.
[smilie=hate-tunz.gif]

Ville gerne…men tør ikke, for jeg ved ikke før imorgen eftermiddag OM jeg kan komme af med vagten.
Brita -pote