Kattemagasinet 2019

Det næste Kattemagasinet har deadline d. 5. februar.

Det er meget snart, så hvis du har noget materiale, en sjov artikel, en oplysende artikel så send det endelig til mig på mail.

[email protected]

Du får Kattemagasinet hvis du er medlem i en klub under Felis Danica.
Jeg ved at for Jyrak gælder det at hvis man ønsker at få Kattemagasinet tilsendt i papirversion koster det 100 kr om året. Dette kan købes hos Jyrak her Jyrak

Hvordan det er i de 3 andre klubber ved jeg desværre ikke.

Kattemagasinet bliver efter udgivelse lagt online på FD KatteMagasinet – Felis Danica og her Udvalgte sider – Felis Danica

1 Synes om

Jeg har betalt kontingent for 2019 via bank, men ærgrer mig nu lidt over at jeg ikke tilvalgte det nye Kattemagasinet. Kan jeg bare selv gå ind og efterbestille det gennem Jyraks side, eller giver det rod i systemet?

Ja det kan du godt :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Jeg har også lige ombestemt mig og efterbestilt KM på papir.

Du skal bare hurtigt få det gjort hvis det skal have effekt fra KM 1/2019

1 Synes om

Tak. Så sørger jeg for at få efterbestilt i dag. :slight_smile:

2 Synes om

Jeg har allerede fået to henvendelser; en med en artikel og en med en artikelide.

Det starter da strålende.
Men kom endelig med mere! :slight_smile:

1 Synes om

Européklubben to the rescue :wink: Eller… Nå, men i hvert fald har jeg lige sendt en racebeskrivelse af Européen til det nye KM igår, glæder mig til at se resultatet, og er ekstra glad for at jeg får det i papirform denne gang :smiley:

2 Synes om

Det er dejligt, at det vælter ind :smiley:

Sig til, hvis du vil have mig til at læse sproglig korrektur på det. Det gjorde jeg på det gamle KM :slight_smile:

Dette nr. tager Bette sig af men de næste numre kan det sagtens være der bliver brug for din hjælp @Pernille_DL :grin:

@Eva_K - det ser fint ud det første nr. Kun lige set rå-opsætningen, anderledes end det plejer nen absolut noget vi godt kan være bekendt. Tak for din fine artikel - nu har du ligesom lagt niveauet for de kommende præsentationer :wink::grin:

1 Synes om