Kattemalerier på MCOspecialshowet!

Ja, der kan komme meget ud af at man - efter at have sat stand op i Ringsted - beslutter sig for at skulle have frokost på den der lille pub/bar, som jeg fandt sidste år…

Jeg skulle bare lige kigge vinduer i det lille galleri overfor Pubben… Det var virkelig ikke meningen at jeg skulle indenfor!!! :ups:
Men der stod den skønneste glaskat i vinduet - og jeg var jo nødt til at spørge på prisen! Det kan I da nok forstå, ikk’??? :tihi:
Det viste sig, at Galleri Frem er en lille sammenslutning af kunstnerkvinder, der bruger galleriet til at vise og sælge deres ting… her i blandt noget virkelig smukt glaskunst!
Og - ikke at forglemme… at en af kvinderne bla maler kattemalerier… sjove, abstrakte og i de mest fantastiske farver :ok:

Det korte af det lange… i morgen har jeg en aftale med kunstneren om at hun tager nogle af sine billeder med - de vil blive fremvist/solgt i min stand… og så har I altså at mene, at de er go’e!!! :klapper: Priserne er ganske rimelige…

Desværre har kunstneren ikke sin egen hjemmeside, så jeg kan ikke engang give jer en lille smagsprøve… I er derfor nødt til at komme forbi i morgen :cool: