Katten i sækken

:julelys01

Her går Tutten og pynter op til jul - og pludselig er Silke væk ??

:øhmm:

Hun havde fundet julemandens sæk - så nu kan man da tale om katten i sækken - hun var ikke til at HÆLDE ud igen…

:hjerte:

:klapper: hvor er hun sød…

Ååååååååårh! Smukke smukke Silke! :wehuu: Den kat i sækken køber jeg gerne! :hjerte::hjerte::hjerte:

Nååå søde Silkepige.:hjerte::hjerte::hjerte:
Mon mor ikke kan forstå du skal have din egen private skål med juleguffer, til at stå på sin plads, hele julemåneden. Så du lige kan snuppe en juleguf når du har lyst. Bare sig du ikke kravler ud før hun har forstået budskabet.:slight_smile:
Det får vi nemlig her i huset. Vores mor fjerner den kun når de to lømler kommer ind, for de støvsuger omgående skålen, særlig Knud er slem. Mor siger også, at hvis han fik lov, så levede han af guffer. Som om den knægt ikke er stor nok, han er allerede højere en mig og hans hale er også længere en min. Karin siger godt nok min er den blødeste, men det siger hun nok bare for at trøste mig.
Mange jule miau fra Hans Otto

så kunne man da heller ikke ønske sig mere af julemanden :smiley:

Hvor er hun sød tihi <3

:wehuu: Hvis alle “katten i sækken” handler gav det resultat ville det snart blive et hit. Tak Tutten for de skønne billeder :thumbup:

Hvor er hun sød …der i hendes HELT egen sæk :wehuu:

Hvor er hun sød :wehuu:
Og jeg som altid har troet at man blev snydt når man fik katten i sækken…
Ja man kan jo tage fejl kan jeg se.:slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Nu har jeg fundet et af mine første juleønsker. Jeg vil også gerne have sådan en Silke.
Du siger endelig til, hvis du ikke gider, at have hende. -lovelove

Sikke nogle hyggelige billeder!

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Tak for alle de pæne ord I har skrevet om mig… jeg vil helst blive her hos min mor, for her er det nemlig MIG der bestemmer :høhø::høhø:

Jeg nyder livet her, for min mor har lært alle mine tegn og fagter og lyde at kende, så hun gør alt hvad jeg beder hende om…

Miauouw fra

Silke-pigen

PS : min mor har 2 dåmme-dåmme skildpadder, der risler og rasler rundt i deres halm - de hedder Rynke og Rumba - hvis nogen vil have dem, kan I bare komme og tage dem.

:kryds:

Så bliver jeg fri for at høre min mor tale med dem HVER dag… det løber mig koldt ned af ryggen, når hun sidder der og nusser med en dåm padde… og hun skal også sørge for mad og vand til dem hver dag…

KOM OG HENT DEM !!!

:cool:

De ser sådan her ud :

Desværre kan jeg og mine katte ikke overtage dine irriterende bofælle-“kammerater”.
Sådan nogle padder er ikke lige os, men jeg kan godt forstå, at du gerne vil af med dem.

Held og lykke med at komme af med dem. :trøste:

pst… fra den ene silke til den anden “skildpaddesuppe er vist meget godt…”

Hvor er hun bare dejlig, hende Silke :wehuu:

Pas nu på, at julemanden ikke kommer og tager hende :tihi:

Hihi tossede misling altså :tihi:
Hvor er hun dejlig :hjerte:

:savle: :savle: :savle:

Ja !!!

Du siger noget - jeg må hælde dem i den store, sorte gryde en dag min mor ikke er hjemme.

:wehu::wehu:

Tak for idéen…

:klapper::klapper:

Silke-pigen

Hvor er du smuk søde Silke :thumbup:

Ned i sækken med padderne så kan julemanden få dem med :lys-ide:

Smukke Silke pige :smiley:

Hvor er hun da bare nuttet :wehuu:
Hun manglede da bare en sovepose og fandt en på vejen :slight_smile:

[quote=•~ Rikke ~•;507348]Hvor er hun da bare nuttet :wehuu:
Hun manglede da bare en sovepose og fandt en på vejen :)[/quote]

:høhø::høhø:

Ja… hun elsker poser… og også julemandens sæk…

Dejlige missebarn…

:hjerte::hjertehop::wehuu: