Katten uden ben

Katten uden ben har i dag været i haven og lufte fusserne…

Det er første gang i 7½ år at Margrethe mærker græs, ral, jord og fliser… Lugte og lyde hun slet ikke vidste fandtes “ufortyndet” … Ting som sætter sig i poter og pels - som hun altså ikke kunne regne ud hvordan skulle komme ud igen!

Det gik faktisk forbløffende godt!
Først i tryghed hos moaar!!

Kigge til den ene side…

og så kigge til den anden side…

Fri bane - så går vi…

— så må det være nok - vi vender “kasjotten”

og så tilbage igen…

… tungen renser lige næsen så alle de nye dufte kan lukkes ind :tihi:

Hun var faktisk forbløffende lidt bange - det skal bestemt være en daglig beskæftigelse i fremtiden!! :høhø:

Margrethe:rock: :smiley: Hun er fantastisk :slight_smile:

det er skægt så flade de bliver når der kommer sele på :slight_smile:

søde fotos :slight_smile:

Hold nu op hvor er hun kær.!
Elsker hun hedder Margrethe:-)

Hun er simpelthen noget for sig selv, den kat… og det er faktisk positivt ment :wehuu:

Jeg har sådan savnet at høre noget om Margrethe … dejligt at se at hun har det godt, og er ude og nyde naturen !

Sjovt hvordan nogen katte ligesom sætter sig fast i ens hukommelse … af en eller anden grund !?

Skønne billeder af en “fusseluftende” mis for første gang i 7 1/2 år. Det synes jeg hun tager rigtig flot, den slags udeadgang er bestemt ikke noget man skal spøge med, tænk hvad der ikke kunne overgå en stakkels lille mis, endda selvom passeren er lige ved siden af :yikes:. Håber på massere af fusse lufteture i fremtiden for den lille mis. Hun skal nok komme efter det, er jeg sikker på.

Mvh
Yvonne

Åhh hvor er hun dejlig :iloveyou: og dejligt hun tog det så fint :smiley:

Margrethe er fantastisk! Og hun tog det da overraskende godt sådan at komme ud i det rum med det sære gulvtæppe og det meget høje loft L

Er det din mand/kæreste der sidder med hende? Hvorfor har han en post it på benet? :klapper:

Det ser ud til at Margrethe har hygget sig i haven:)

Hvor er hun sød…og sikke gode billeder. :slight_smile:

Hun er bare kær…

[QUOTE=Battlestar;921406]det er skægt så flade de bliver når der kommer sele på :slight_smile:

søde fotos :)[/QUOTE]

Jamen, Margrethe har jo notorisk ingen ben. Det har ikke noget med selen at gøre :høhø:

Hehe ja hun er helt skøn :smiley:

[QUOTE=Battlestar;921406]det er skægt så flade de bliver når der kommer sele på :slight_smile:

søde fotos :)[/QUOTE]

Ja og Margrethe er jo ret “flad” i forvejen :smiley:

[QUOTE=Kewinholms;921428]Hold nu op hvor er hun kær.!
Elsker hun hedder Margrethe:-)[/QUOTE]

TAk :slight_smile: og ja , navnet passer bare så godt til hende!

Det kan vi godt blive enige om :smiley:

[QUOTE=Kattetøsen-too;921434]Jeg har sådan savnet at høre noget om Margrethe … dejligt at se at hun har det godt, og er ude og nyde naturen !

Sjovt hvordan nogen katte ligesom sætter sig fast i ens hukommelse … af en eller anden grund !?[/QUOTE]

Hehe ja sådan har man jo de katte man husker og som man ind imellem tænker hvor er blevet af… Margrethe er stadig lige så elsket - hendes ejer har bare prioriteret at nusse hende og ikke få billeder på KG :smiley:

[QUOTE=Kiwa;921455]Skønne billeder af en “fusseluftende” mis for første gang i 7 1/2 år. Det synes jeg hun tager rigtig flot, den slags udeadgang er bestemt ikke noget man skal spøge med, tænk hvad der ikke kunne overgå en stakkels lille mis, endda selvom passeren er lige ved siden af :yikes:. Håber på massere af fusse lufteture i fremtiden for den lille mis. Hun skal nok komme efter det, er jeg sikker på.

Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Hehe ja der lurer mange fare der ude!

Tak og ja det var bare skønt!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;921550]Margrethe er fantastisk! Og hun tog det da overraskende godt sådan at komme ud i det rum med det sære gulvtæppe og det meget høje loft L

Er det din mand/kæreste der sidder med hende? Hvorfor har han en post it på benet? :klapper:[/QUOTE]

Hehe nej det er mig - og det er ikke en postit - men et plaster som delvist er gået løs i bunden :smiley:

Det kan du tro :smiley:

[QUOTE=Sim-Sim;921562]Hvor er hun sød…og sikke gode billeder. :slight_smile:

Hun er bare kær…[/QUOTE]

Billederne er taget med mobilen så kvaliteten er så som så - men motivet fejler intet :smiley: :smiley:

Præcis… Margrethe kan ikke gå i knæ… :smiley: :smiley:

Heheh jeg sad og gloede på billederne for at finde ud af om det virkelig VAR en post it eller det var et plaster. Men det lignede altså en post it… og der KUNNE jo være en mægtig god grund… måske en ny mode jeg var gået glip af :tihi:

Okay indrømmet… det var en post it fra Margrethe - der stod " husk at tage mig med ind igen!!"

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Skønne billeder af katten uden fødder eller var det ben.

Haha hun har heldigvis fødder… men benene er nærmest “formuldet” :smiley:

Jeg er vild med Margrethe:wehuu: