Katten uden ben

sidder her og klukker af grin…hold op Margrethe har humor…

Ture var kun 2½ cm høj da jeg tog ham med udenfor i tirsdags…udelivet er bare ikke ham…½ sekund efter jeg slap ham hang han op ad døren…“luk mig iiiiind”…Dahlia nyder at være ude…hvis jeg er der…det er kun dahlia der må være ude…men indimellem prøver man jo til…
Margrethe ser ud til at nyde det…trods de lave ben…men nu foreskriver racen jo også at de skal være korte i krop og korte tykke benstammer(coby) hun er helt efter bogen
jeg håber du læste postitten og fik hende med ind…LOL

Dejligt med nye billeder af den skønne Margrethe.:hjerte:

Og jeg synes også, det er imponerende, så flot hun klarer sin første udendørsoplevelse i 7½ år.
Det er mange nye indtryk på én gang, men hun nyder tydeligvis sin nye have :thumbup:.

:slight_smile: Delige Magrethe:hjerte: hun ser ud til at nyde det:)

Nu har margrethe været på have tur i 4 dage og jeg tror hun nyder det :slight_smile: Så det vil vi klart forsætte med - så kan hun også få en smule motiooon :smiley:

Hvor er det dejligt med lidt nyt fra Margrethe :slight_smile: Hun må jo have en fest derude i den store vide verden, hun pludselig har fået adgang til :slight_smile: Det må da også være rigtigt givende for dig at se hende indtage duftene derude :slight_smile:

Det er noget helt andet at se hende der ude!! Faktisk er det lidt sjovt at de fugle hun inde fra kan sidde og “jage” i vinduet er bange for når hun kommer ud i blandt dem… :smiley:

Hvor er hun sød som hun stifter bekendtskab med verden udenfor for første gang i så mange år :love2:

Og sikke modig hun er :hjerte: