Kattene nyder haven

På de her kanter har der været skønt vejr hele dagen, sol og 16-17 grader … det er noget misserne kan li’, efter flere dage med regn :smiley:

Bambina på toppen :rock:

… hvor hun tog sig en lille lur

boys will be boys :rulleøjne:

… hvem, os ??

Smukke Mide-baby :inlove:

Bøllen og Spotty

Min smukke pestilens :hjerte:

Bølle-Bjørn vogter hegnet …

Bambina vogter over hele haven :smiley:

:wehuu:som de hygger og hvor er de skønne alle sammen.

Jeg er vild med de klatretræer, du har fået lavet :thumbup:

Skønne billeder - og hvor har du dog fået en dejlig indhegnet have. :thumbup:

Skønt klatretræ du har fået til banden :slight_smile:

Taaak … jeg (og kattene) og også ret godt tilfreds :smiley:

De er skønne Hrönn :slight_smile: især billedet med drengene… og billedet lige efter hvor de nærmest siger “hvem os, vi laver ikke ballade” hehe

Har det egentlig haft nogen indflydelse på deres indbyrdes relationer, at de er kommet ud?

Nej, det synes jeg egentlig ikke og dog, i starten blussede Spottys provokerende adfærd op igen, hvor især Miden skulle mules … men jeg synes det er gået tilbage igen :slight_smile:
De sidste par uger har alle drengene været på nakken af Bambina og jeg har været bekymret, om hun nu skrantede igen :S
Men hun viser ingen tegn på svaghed, har aldrig vejet mere, end hun gør nu og hun er legesyg og pissefræk … hun er jo en lille hystade, så måske er drengene bare gået gået sammen om, at sige fra overfor det … hvilket jo egentlig er fair nok :surrender1:

Det ser bare så skønt ud, det lader til Misserne virkelig nyder haven og alle de muligheder der er i den.

Og og det billede af miden - han er sådan en dejlig dreng ( min Tlf vil ikke lade mig citere )

[QUOTE=DK SismoCats;1207445]Det ser bare så skønt ud, det lader til Misserne virkelig nyder haven og alle de muligheder der er i den.

Og og det billede af miden - han er sådan en dejlig dreng ( min Tlf vil ikke lade mig citere )[/QUOTE]

Hehe, du er jo helt skudt i Miden :smiley: … han ER også smækkerlækker :hjerte:
Det er stadigvæk Spotty, der bruger haven mest og Miden (eller Bambina) mindst … jeg der har haft sådan en dårlig samvittighed overfor Miden, at han ikke havde mulighed for at komme ud :rulleøjne:
I øjeblikket er jeg spændt på at se, om de er nok ude, til at gro vinterpels … Bambina er allerede godt i gang, mens jeg synes drengene ligner sig selv, hvis Spotty kommer i vinterpels, bliver det første gang for ham :smiley: