Kattene og jeg på "ferie" (mange billeder)

Jeg og alle fire katte har de sidste par uger boet ude hos min kæreste, da der er håndværkere hjemme i min lejlighed. Det har kattene nydt en del, især har Mea nydt at der har været en (til hunde indhegnet) have hun har kunnet komme lidt ud i.

Super praktisk med sådan en stor vandskål midt i det hele

Det her billede er jeg ret vild med

Også indenfor kan man nyde en forårs solstråle

Kattene er heldigvis meget glade for Casper (kæresten) og nyder den ekstra plads som han og hans sambo bor på.

Men man kan nu godt blive lidt træt af at styrte rundt på dobbelt så meget plads som normalt…

Uheldigvis for lædersofaerne er kattene også meget glade for dem :fløjte:

May og hendes fjollede spring-op-i-luften-vend-180-grader-og-styrt-afsted er især temmelig hårde ved sofaerne :ups:

Det er den der transporttaske der er for “lille” til Diego

Endelig en kat der vil udnytte den hængekøje, som jeg købe for et års tid siden

Våbenhvile

Min dejlig varme pelskrave

Mors egen “lille skødekat”

May leger supermand

Et støvbad er altid godt

Det er meget, meget spændende hvad der sker udenfor

Elsker det her forårsbillede…

Alle indenfor følger med i hvad vi dog laver udenfor…

Min sødeste og mest tilgivende kat der kan se sååå sur og ond ud :hjerte:

Det er virkelig spændende

Så flyt dig lidt så jeg kan komme til…

Hold da op der bliver hygget :wehu:

Skønne, skønne billeder af hele banden … osse de to-benede :thumbup:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Dejlige billeder af nogen smukke katte, jeg er vild med at se udebilleder - for det er tydeligt, at kattene elsker det.

:hjerte:

Og hvor er I bare to smukke, unge mennesker - I ser godt ud sammen.

:ok:

Hold da op, nogle fantastiske billeder. -wehuu -wehuu -wehuu

Skønne billeder…
Man kan virkelig se at de forstår at nye livet:wehuu:

Super skønne billeder - men det her er da sødt :wehuu:

Dejlige billeder Eva, skønt at kattene er faldet til på deres ferie. :O)

Det se ud som både du og dine misser nyder livet på jeres " ferie " :thumbup:

Det her er altså et sjovt billede :slight_smile:

…og så gør det jo ikke det hele ringere, at det er to fantastisk lækre katte :inlove:

Det kan jeg godt forstå…det er et fantastisk godt billede, det er de faktisk allesammen.

Men hvor er det længe siden jeg har set Mea-musen sidst…og så ser hun så tæskelækker ud som på de her billeder…åhhh, jeg tror jeg smelter :wehuu:

Tak for kigget.

det er nogle rigtig lækre billedere - især vindues serien- og det viser hvor glad du er for dem… men der mangler altså en lille ting … hvor er Tykke ???

hvis i sådan forsømmer hende må hun hellere komme ud til mig og bo !!! :o)

[quote=Gizzemissen;158624]Det kan jeg godt forstå…det er et fantastisk godt billede, det er de faktisk allesammen.

Men hvor er det længe siden jeg har set Mea-musen sidst…og så ser hun så tæskelækker ud som på de her billeder…åhhh, jeg tror jeg smelter :wehuu:

Tak for kigget.[/quote]

Mange tak, ja det er længe siden jeg har fået taget billeder af dem. Men det er så fedt at tage billeder af Mea udenfor. Hun elsker det. Tror jeg vil til at begynde at tage hende ud i sele når vi kommer hjem.

[quote=kira v;158635]det er nogle rigtig lækre billedere - især vindues serien- og det viser hvor glad du er for dem… men der mangler altså en lille ting … hvor er Tykke ???

hvis i sådan forsømmer hende må hun hellere komme ud til mig og bo !!! :o)[/quote]

Tak skal du have. Ja, helt ærligt! Det er en hel uge siden Casper sagde at han ville fodre hende og han har stadig ikke gjort det! Hun ender med at blive tynd!! Han tager hende forresten vist med på lørdag.

Jeg er vild med dine billeder, men dette slår dem alle.
Her kan man virkelig se hvor stor din kat er, jeres hoveder er næsten lige store.
Suk hvor er han dejlig:hjerte:
Knus Elin

Elin - Hehe, ja han er en smule stor. Pelsen gør dog meget for det -tihi

Skønne billeder :thumbup:

Af smukke misser :wehuu:

Birthe - Tak skal du ha’ :slight_smile:

Sikke da en masse dejlige billeder :wehu::wehu::wehu:

Lise - Tak :slight_smile: Det er nemt når det er dejlige katte man tager billeder af -tihi

HOLD DA FERIE en fantastisk have, og en super lækker rød misser, det ser da super godt ud…!!!

Sikken en masse herlige billeder. Ja misserne har da vist nydt ferien rigtigt meget :wehuu::wehuu::wehuu: