Kattene på vægten

Vi har lige købt en vægt, og så har de pelsede været på den.

Fuppe gad bestemt ikke det pjat, så han skred inden vi kunne nå at aflæse displayet.

Gamle Spætte vejer 4,78 kg - det er ganske ok, når man tænker på han lige er blevet 14 år.

Gakke vejer kun 5,2 kg. Jeg troede han var over 6 kg.

Missebarnet er et fnug - snefnug.
Hun vejer 3,55 kg.

Og så er der Askja.
Hun er 20 uger gammel i dag. Og hun vejer præcis 3 kg. Det er 550 gram mindre end hendes mor! -what-what

jeg vejede også mine for nyligt - jeg har sammenlagt over 50 kg kat -LOL

Godt at du ikke skal bære dem samtidig. -LOL

Det er nu længe siden, jeg har vejet mine.

:uha:-what:uha:-what - det er temmelig meget -LOL

ja det er det… de vejer godt til… men har jo også 7 stks :slight_smile: og Imhotep er faktisk over de 10 kg nu… han er ENORM!! :slight_smile:

Jeg vejede mine i går… :slight_smile:
Pelle vejer 3,9 kg. Han er 1 år og en rigtig bamser han-kat…
Isabella vejer 3,4 kg. Hun er 3 år og hun er slank og elegant…
og Lula på knap 6 måneder vejer 1,9 kg :slight_smile:

Baby blev vejet hos dyrlægen i torsdags til 3,54 kg. Hun er 6½ mdr. gammel.

Noni er blevet for tung til min køkkenvægt, der kun går til 4 kg. Så hun er ovegået til min egen vægt, når hun skal vejes. I går sagde vægten 4,3 kg. Hun er lige blevet 1 år gammel :slight_smile:

Knus Gitte

Jeg har faktisk også lige vejet mine, og jeg blev meget overrasket - Tenshi vejer 4,8 kg mens Kiyomi kun vejer 2,7 kg. Jeg vidste godt nok at Tenshi er lidt af en muskelkat mens Kiyomi mest er pels :høhø:, men altså alligevel, de er jo søstre, så blev alligevel overrasket over den store forskel. De er begge 1 år. Jeg synes Tenshi er lækker med sin tyngde - Man bliver altid overrasket når man løfter hende. :hjerte:

Michiko er nu 13½ uge og vejer 1,6 kg - Den lille mus. :inlove:

Ingen af mine vejer under 5 kilo. Kan nu ikke lige på stående fod huske deres vægt. Men de bliver altid vejet hos dyrlægen, og da de alle er store (lange og høje) og holder vægten fra gang til gang, så ser min dyrlæge ingen grund til at slanke dem…

Men indrømmet, jeg tænker sikke nogle fnug om jeres katte, der vejer 3,5 kilo!!:stuck_out_tongue:

Mit “lille fnug” *Loksen, vejer små 9 kg…:uha: Han er poly kastrat, slank og STOR, og huskat.:hjerte:

Der er ikke et gram fedt for meget, og dyrlægen siger, at han er velpropotioneret, så vægten må jo være ok… Men han er høj, langbenet og…deeeeejlig:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Note til mig selv: Snart vise billeder af Loksen

[quote=Lone;449512]

Men indrømmet, jeg tænker sikke nogle fnug om jeres katte, der vejer 3,5 kilo!!:p[/quote]

Missebarnet er også et fnug - snefnug :slight_smile:

Freja vejede 6,3 sidst vi var på vægten :besvimer: Skal lige siges, at hun har tabt sig 200 g. siden gangen før vi var på vægten, så lidt positivt er der i det.

Bernie vejede 7,5 :what: Han fylder et år om et par uger.

[quote=PiaR;449654]Missebarnet er også et fnug - snefnug :slight_smile:

[/quote]

SUK Og SIKKE et snefnug! :wehuu:

Tak for tråden - det minder mig om at nu når vi endelig har fået købt en vægt, må jeg da lige have vejet kattene i morgen :thumbup: Vender frygteligt tilbage med resultat om kampvægt i morgen! :cool:

:frowning: uha Tøffe vejer næsten 7 kg. han skal vist på kur inden næste dyrlægetjek, hun går så meget op i vægten, lige nu har jeg øget vådfoderet og hælder vand i og aktivererer ham lidt mere så det kan jo være det kan klare det. Han kaster sig aldrig over maden, spiser ikke meget af gangen.

Charlie vejer 5,3 kg. og Bailey vejer 3,7 kg. Begge Burmesere på 4 år. :slight_smile: Charlie er meget høj og lang i forhold til Bailey - Bailey ligner faktisk næsten bare en lille killing i forhold til Charlie :tihi: