Kattenes "hjemmeavlede" mus :P

Ih…hvor er de fine…:wehuu:

de er da totalt gode Pia… hvem der kunne den slags… jeg er komplet idiot med alt hvad der laves af garn, tråd og stof…

Samme her… :høhø: Sidste gang jeg nærmede mig en symaskine var i 2005. Og det var 3 “sølle” hængekøjer til min venindes ildere… Og de blev ikke ret pæne… :ups: Dog blev hun glad for dem, for hun var mindst ligeså dårlig, hvis ikke værre end mig til at sy…

Musene er hermed døbt : Hittemus :thumbup:
synes da lige I skal se et billede af dagens kreationer:

Min overbo er gået ind i hittemus-produktionen efter hun er blevet “vejledt” i eftermiddags i at lave dem :thumbup: så nuer der gang i hittemusene på valdemarsgade :tihi:

jeg NYDER at sidde og hækle oppe på skolen i pauserne, og jeg bliver nemt frustreret i undervisningen (jeg keder mig og så går det galt:ups:) - og så er det fantastisk at måtte hækle i timerne så længe jeg lige sidder med det nede i skødet og ikke kaster rundt med det :tihi:
(som ergoterapeut studerende bliver der taget MEGET store hensyn til ens læringsstils behov:thumbup: især i ergoterapitimerne:D det er “rætti darjli”:fløjte: )

[quote=PiaB;447892]Musene er hermed døbt : Hittemus :thumbup:
synes da lige I skal se et billede af dagens kreationer:

Min overbo er gået ind i hittemus-produktionen efter hun er blevet “vejledt” i eftermiddags i at lave dem :thumbup: så nuer der gang i hittemusene på valdemarsgade :tihi:

jeg NYDER at sidde og hækle oppe på skolen i pauserne, og jeg bliver nemt frustreret i undervisningen (jeg keder mig og så går det galt:ups:) - og så er det fantastisk at måtte hækle i timerne så længe jeg lige sidder med det nede i skødet og ikke kaster rundt med det :tihi:
(som ergoterapeut studerende bliver der taget MEGET store hensyn til ens læringsstils behov:thumbup: især i ergoterapitimerne:D det er “rætti darjli”:fløjte: )[/quote]
Hold da helt op, hvor er de bare flotte, de der små hittemus :wehuu: Jeg er bare imponeret!!! Og rigtig fedt navn!!! :thumbup: