Kattenes leg med musen

Jo…det er da en mus :høhø:

Intet kan jeg have i fred…har snart ikke noget som jeg kan kalde for MIT :tihi:

Hvor er han bare sød, ham d’Huez :hjerte:

Man spørger sig selv, hvorfor sådan en dims, som de sikkert har set mange gange før, blev så spændende? :?

Det var nok fordi, den ene havde den… :smiley:

Ja han er så og hvis han havde været en pige så…

Nååååååååååååååååååååååååååååååååååårh :smelter:

[QUOTE=FinnFrode;732695]Man spørger sig selv, hvorfor sådan en dims, som de sikkert har set mange gange før, blev så spændende? :?

Det var nok fordi, den ene havde den… :D[/QUOTE]

Ja :tihi: der var 1, der var 2, der var 3…
Hvis een finder noget her så skal ALLE se det :tihi:

:lol::lol:

Banditter hele bundtet!!

Banditter hele bundtet!![/QUOTE]

Ja mon ikke…lige nu “hjælper” de Tommy med at læse hele stakken af reklamer som er kommet i dag…ih hvor de bladrer i dem :høhø:

Haha, er det et tegn på at mor sidder for meget med den, så de nu har fået afluret hvordan den skal bruges :muhaha:

Nej, det kan jeg ikke forestille mig :høhø:

D´Huez:hjerte::hjerte::hjerte:

Du er bare en alletiders lille ballade trold… :wehuu:
Kan man købe en part i ham??:høhø: Bare en hale eller en pote…?:tihi:

Jaja watch out Zooplus here we come :cool: :høhø:

Pas på Lisbeth - pludselig vælter det ind med ting og sager fra katteshoppen :uha:

Nu har de både lært at bruge musen og læse reklamer - jeg ville være bange - meget bange :yikes:

Åhhh D´Huez, han er bare såååå nuser! Jeg tror da bare han var i gang med at bestille julegaver til alle, man er vel en moderne mis :tihi:

[QUOTE=Maria-Amalie;732722]D´Huez:hjerte::hjerte::hjerte:

Du er bare en alletiders lille ballade trold… :wehuu:
Kan man købe en part i ham??:høhø: Bare en hale eller en pote…?:tihi:[/QUOTE]

:høhø:

Ja, jeg er også ved at være nervøs…de har været alene hjemme i eftermiddag…

[QUOTE=Eva;732730]Pas på Lisbeth - pludselig vælter det ind med ting og sager fra katteshoppen :uha:

Nu har de både lært at bruge musen og læse reklamer - jeg ville være bange - meget bange :yikes:[/QUOTE]

Jeg er også meget nervøs…vi har ikke været hjemme i eftermiddag…
Jeg må til at tage musen med når vi forlader hjemmet :ok:

Ja, det skulle ikke undre mig…:tihi:

Nu har de både lært at bruge musen og læse reklamer - jeg ville være bange - meget bange :yikes:

Kan de så også finde ud at bruge internettet… for så er det da vist tid til en børnelås på computeren :wink:

Ja…jeg må vist hellere se at have fundet på noget…ellers kan det nok blive dyrt.:tihi: