Kattenes nye krædsetræ

Så er kattenes nye krædsetræ fra Petfun ankommet og sat op, jeg er virkelig overrasket over vor kraftig det er.

Stammerne er af masiv træ og den på 90cm vejer 6,34kg

Fendi og Jumanji kunne, næsten ikke vente med til jeg var færdig med at samle den, mens Zathura nærmest er lidt bange for den.

Dejligt med så mange små hjælpere :høhø:

Det ser rigtig godt ud, og det ser også ud, som om det er 100 procent godkendt af brugerne. Nu glæder jeg mig endnu mere til at få det, jeg har bestilt :wehu:

Jeg vil også have sådan et :stuck_out_tongue:

Fedt - tillykke med det !! der er ikke noget bedre end når der kommer nyt til misserne!

Tillykke med det nye flotte træ. :slight_smile: Ser rigtig godt ud.

Kunne være man skulle have et Petfun næste gang der skal købes nyt om flere år. :tihi:

Du fylder heller ikke så meget, så du kan sikkert godt ligge i én af køjerne :stuck_out_tongue:

Det er et rigtig godt træ - og interessant for mig at se, hvor stramt hængekøjernes stof er fra starten :slight_smile: Det er så den eneste måde, man kan se, at mit træ er nogle år gammelt og “godt brugt” :smiley:

Skønne billeder :wink:
Hvor er hende Fendi da godt nok bare blevet lækker :wink:

:):slight_smile:

Sikke nogen forkælede pelse - man kan tydeligt se, at det allerede er meget populært… :hjerte:

Skønne-skønne billeder… :wehuu:

Det ser ud til at være kram - og alletiders for kattene. Tillykke med det :slight_smile:

[QUOTE=galath;563455]Dejligt med så mange små hjælpere :høhø:

Det ser rigtig godt ud, og det ser også ud, som om det er 100 procent godkendt af brugerne. Nu glæder jeg mig endnu mere til at få det, jeg har bestilt :wehu:[/QUOTE]

Du og misserne har virkeligt noget at glæde jer til

Alt stof giver sig jo med årene, hvor gammel er dit og hvilken model har du ??

[QUOTE=•~ Rikke ~•;563560]Skønne billeder :wink:
Hvor er hende Fendi da godt nok bare blevet lækker :wink:
[/QUOTE]

Ja, hun er skøn, både at udsende og sind. Jeg glæder mig til at få første kuld efter hende.

[QUOTE=Tante Tut;563614]:):slight_smile:

Sikke nogen forkælede pelse - man kan tydeligt se, at det allerede er meget populært… :hjerte:

Skønne-skønne billeder… :wehuu:[/QUOTE]

Den bette røde af misserne (han er 7 mdr) var faktisk bange for den i starten, men nu får den ikke for lidt inde i stuen, jeg har også hængt et par pelskugler på elestikker op i den.

Det kan altså være livsfarligt hvis de får viklet elastikken rundt om halsen :blegne:

Mit er knap 3 år gammelt og er den vægmonterede udgave af dit (den med 2 hængekøjer) :slight_smile:

Det kan der selvfølgelig være noget om, men da træet står i stuen og de kun har adgang til den når jeg er hjemme.

Det lyder godt at det holder så længe, for ved de billige modeller er der huller i hængekøjerne after 2 år.