Da det begyndte at regne idag kunne kattene pludseligt godt se formålet med deres nye “lejlighed” :høhø:
Uhhhhh, det går liiiiiiige at få bagdelen med ud
Da det begyndte at regne idag kunne kattene pludseligt godt se formålet med deres nye “lejlighed” :høhø:
Uhhhhh, det går liiiiiiige at få bagdelen med ud
Dejlige billeder
Nice!
:klapper: Virkelig nice!
Ih, det hus står højt på min ønskeliste!
Hvordan er kvaliteten i forhold til billederne på zooplus?
Arj, hvor er den sød/sjov! … Ja, det er kattene også, men sådan en der måtte gerne pryde min have, hvis ellers jeg havde en.
[QUOTE=PiaR;920389]Ih, det hus står højt på min ønskeliste!
Hvordan er kvaliteten i forhold til billederne på zooplus?[/QUOTE]
Jeg synes det virker ganske ok. Skillevæg mellem de 2 nederste 2 rum er almindelig ubehandlet træplade og afskæringerne i åbningerne fortil er ikke beklædt med noget - så det er nok et sted, hvor der med mellemrum skal fjernes nogle kattehår, som hænger i.
Men jeg synes det er rart med den store åbning bagtil der gør, at man faktisk kan gøre huset rent.
Fedt hus!
[QUOTE=Churchtown;920395]Jeg synes det virker ganske ok. Skillevæg mellem de 2 nederste 2 rum er almindelig ubehandlet træplade og afskæringerne i åbningerne fortil er ikke beklædt med noget - så det er nok et sted, hvor der med mellemrum skal fjernes nogle kattehår, som hænger i.
Men jeg synes det er rart med den store åbning bagtil der gør, at man faktisk kan gøre huset rent.[/QUOTE]
Tak, så køber jeg det næste gang vi skal have varer fra Zooplus
Hvor er de søde…de sidder i læ i deres hus med vinduer i…
:høhø: så slap de da for at blive våde :høhø:
Hi hi hvor sødt
Flere etagers - flot - selv om dine katte er lige store nok til åbningerne kan jeg se :høhø:
Og jeg skal hilse fra Harry og fortælle, at der til lejligheden hører en rummelig tagterrasse med en ok udsigt
(undskyld kvaliteten, taget med Iphone i skumring)
Nej hvor er det fedt, det hus! Og det er det også ud til at kattene synes
Hvor er det et flot hus - og nogle herlige billeder.