Kattens til februartanker 2015

I formiddag gjorde jeg - som så mange gange tidligere - status over lageret af mad…
Til min skræk så jeg at der kun var 7 dåser LUX og 6 foliebakker med Topic:thumbdown::yikes:. At der også er noget Bozita regner jeg ikke - Aldis mad er bedst:rock:
Jeg skyndte mig at gå til mennesket i hudholdningen og klagede min nød - og ved I hvad??
Der gik ikke mange minutter før hun var ude af døren - jeg må have opdraget hende godt…
Og heldigvis for det - for jeg ved at den mængde mad maks holder 10 dage, så jeg så jo sultedøden lure lige om hjørnet…

Nu er der landet 20 dåser LUX og 12 bakker Topic - så kan da heldigvis klare mig nogle dage på den portion…

:pote:
Buster

:snorker: :rul: :snorker:

:pote: Sigga

Næhh nej toben, i er ikke hjemme hele weekenden og lader kattepasseren passe os, så tro ikke vi vil snakke med jer!!!

:pote: Jeppe og Mille

Så brokker hun sig over, at jeg headbuttede hende lige på næseryggen, når hun har hovedpine - hvordan skulle jeg vide, at hun er svag :surrender:

:pote: Muffe The Giver Of Pain

JEG VIL HJEM. JEG VIL HJEEEEEEMMMMMM!!! :skrige:

:pote: Fanni, som er overtræt og sulten og nussetrængende og…

Årh manner…
Har lige haft en dum filt under hagen og i stedet for at rode med filterskærer og kam, tog Ann bare en saks og klippede den af :thumbup:
Livet som ex-udstillingskat er gååååååt!

:pote: Emil

Øhm… er der nogen ved, hvad det betyder, når Ann taler om at VI skal flytte???
Sidst jeg flyttede så skulle jeg jo bo et helt nyt sted og det har jeg altså ikke lyst til at gøre en gang til???

:pote: Saxo

I forgårs kom der to papkasser hjem til os. Den enes indhold var ikke til mig, men det meste i den anden var :thumbup: Der var enorme mængder Sheba vådmad :uha: :savle: Men det var også på et hængende knurhår, for vi havde ikke mere tilbage :yikes: Godt min Malene-Mor endelig har forstået, at jeg er en Sheba-mis :rock:

:pote: Isabella, der nu har mad til mange måneder :rock:

Vi i cat’s landing har vedtaget at vi belejrer køkkenet til toben frigiver de kyllere hun holder fanget i fryseren.

Jeg SULTER:skrige: gi’mig kyller:savle:
:pote: Velcro

Hvis du ikke snart afleverer de kyllere, så får du 10 søm og 4 hjørnetænder i læggen.:hmpf:
:pote: Daenerys

Hvis jeg nu bare ligger her midt på køkkengulvet og ligner en der er ved at dø, mon så ikke hun giver en kyller eller 3:kryds:. Ellers kan det være hun falder over mig og så er hun jo nødt til at trøste mig, og vi ved jo alle at alt bliver tilgivet hvis der bare følger kyller med.:muhaha:
:pote: Ragnaros

Jeg begynder så småt at frygte for mit helbred, jeg tror de planlægger noget :sos:

Min Muffe :inlove:

:pote: Hugo

Du er altid SÅ beskidt!

:pote: Muffe Vaskemaskine

  • Sekunder efter -

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!

:pote: Alle

umm, Brita har serveret A/D ad libitum, og nu slår vi alle mavser.

Daenerys: Sætter en pote op på altandøren, jeg vil gerne ud.
Mig: Nej daeny, det er sent.
Daenerys: begynder at skrabe på ruden med begge poter, jeg vil uuuudd
Mig: nej daeny, det er sent vi skal snart i seng.
Danerys: hamrer på ruden med begge poter så hele vinduet ryster. JEG VIL UUUDDD:skrige:
Mig: rejser mig, og åbner døren. Godt så, smut ud men når jeg kalder så er det senge tid, og kommer du ikke, så sover du i Cat’s landing.

Jeg ved jo godt at jeg ender med at skulle ud og bære hende ind, eller også bliver jeg vækket kl ged fordi nu gider damen ikke være ude længere. Jeg lærer det aldrig:dokdok:
Nogen der har fundet min rygrad et sted, for jeg mangler den tydeligvis.:wittsend:

VI ER FRI! VI ER FRI! VI ER FRI! :wehu:
I morges fandt jeg nemlig helt selv ud af at flå døren til vores sølle kammer op, så nu kan de ALDRIG tvinge os i fængsel igen!

:pote: Muffe

Sølle kammer = mindst 50m2 stue!

FILMANMELDELSE
Larva er en farverig animeret serie om to sjove orm. Der sker helt vildt meget, og jeg sad som tryllebundet, indtil det bløde toben slukkede tv’et :venter:
Kan anbefales til enhver kat! ***** herfra!
Serien kan findes på Netflix

:pote: Muffe - nu som tryllebundet filmanmelder

Mit toben har fået en hjerneblødning! Hun serverede uspiselig kylling på dåse :brækkesig: fra Porta21 og ikke den næsten spiselige kylling på dåse fra Applaws. Jeg prøvede at gøre hende opmærksom på fejlen, men hun insisterede på at jeg skulle spise det! :yikes: Jeg er RET ligeglad med om hun havde været flink og blandede noget tun i! :venter:

Jeg vil have mit knas!!! :skrige: Jeg nægter at give mig…

:pote: Fanni, som kæmper for sin ret og er ved at af sult…

(Fanni kender ikke noget til påstanden om, at hun opgav kampen efter 2 timer og spiste af den forfærdelige mad)[SIZE=2]

[/SIZE]

Yay - 50 dåser LUX og 40 bakker Topic er nu kommet herhjem - sultedøden er nu udskudt :tihi:
Mennesket - og veninden Winni - er nu gode nok…

:pote:
Buster

HA…vi har luret ham, Olsen står og stanger ham til han står op og gi’r os mad…og imens snupper vi sengen :høhø::høhø::høhø:

Cilie :pote:
Olsen :pote:
Fup :pote:

So what…man sover bedre i persiennerne
Pjuske :pote::pote::pote::pote:

Nå… så må hun altså godt tage hjem igen hende May… jeg tror nok at jeg er færdig med det, Ann siger, jeg skal med hende… i hvert fald gider jeg ikke mere høre på hendes hylen! Nu ligger jeg i fred og ro ude i vasken i badeværelset og ellers tigger jeg om bare at komme ud og væk fra hende skrigeballonen…
Jeg forstår simpelthen ikke at May skal være så ulidelig og dum engang i mellem… hun er ellers så sød og sjov.

:pote: Oddy

Nej, jeg skal IKKE vaskes!!! Overhovedet ikke!!! Nope!!!
Vil ikk’!!!
:pote: Saxo

:argh:

Den magre cykel der stak mig og kiggede mig i alle ender sagde at jeg er tyk :?:?:?:?:?:? DET ER PELS… FAT DET :arrig:

…nå ja,jeg er da måske lidt romantisk buttet :ups: men jeg er da kun lige en lillebittebittebitte smule over 5 kg

-Tror jeg vil flænse noget

:pote:

Cillie