Kattens til intellligens

Vores Mathilde er jo rigtig glade for mine sønner, og leger med dem… :slight_smile:
Den anden dag fandt drengene på at hendes legetøjsmus skulle rutche på deres bilrutchebane - hun iagtog virkelig hvad de gjorde !! Og fangede den når den kom susende forbi…
Da ungerne var puttet skulle jeg lige vaske op, og stod med ryggen til til stuen… det undrede mig den larm der kom derinde fra og minsanten om ikke Mathilde sad på toppen af rutchebanen med hendes mus i munden og forsøgte at få den til at suse ned :slight_smile:
Det er da bare for sødt at hun forsøger at kopierer hvad de gør :slight_smile:

Nej hvor sødt! Hun lyder som en klog lille mis. :tihi:

Hun er så morsom den lille dame - finder på de sjoveste ting :høhø:

Jeg vil ikke tøve med at kalde hende en meget smart kat. Godt tænkt, Mathilde. :thumbup:

FinnFrode - hun er smart, og ikke mindst klog :slight_smile:

Det er rigtigt sjovt, når man kan se de knaser inden i skallen på dem, for at hitte på :slight_smile: Og det må man sige hun har :slight_smile: Dygtigt :slight_smile:

jeg var dum nok til at vise Sethi hvordan man åbner døre… han ser mig gøre det hver dag…

så nu kan han selv :frowning:

så nu er min hovedør altid låst…

Mathilde iagtager alt hvad vi gør… hun forsøger også at hjælpe med at lægge vasketøj på plads… hun piller det ned fra stativet og slæber rundt på det :høhø:

Hvor lyder hun bare skøn :wehuu: og klog!

[ATTACH=CONFIG]71935[/ATTACH]

Hov… Billedet er sendt fra min IPhone og vender forkert… Men i kan vist godt se damen

Hvor er hun dog sød.

[QUOTE=Battlestar;1005684]jeg var dum nok til at vise Sethi hvordan man åbner døre… han ser mig gøre det hver dag…

så nu kan han selv :frowning:

så nu er min hovedør altid låst…[/QUOTE]

Det er nok heller ikke en dum idé i betragtning af, hvor let det er at få adgang til din opgang :slight_smile:

det har du desværre fuldstændig ret i …

[QUOTE=Battlestar;1005684]jeg var dum nok til at vise Sethi hvordan man åbner døre… han ser mig gøre det hver dag…

så nu kan han selv :frowning:

så nu er min hovedør altid låst…[/QUOTE]

Det er min også… Ikke sandt TARA som har lært FIE det! :smiley:

Nej hvor sjovt! Der er altså nogle katte der har lidt mere end pels mellem ørene :smiley: (ikke lige nogen af dem jeg har PT desværre L)

Herligt billede:)

[QUOTE=Battlestar;1005684]jeg var dum nok til at vise Sethi hvordan man åbner døre… han ser mig gøre det hver dag…

så nu kan han selv :frowning:

så nu er min hovedør altid låst…[/QUOTE]

Vores er også altid låst, af samme årsag…
Nu forsøger Jeppe så at låse den op, ved at sidde oppe på skoreolen og prøve at dreje låsen:S
Håber ikke det lykkedes ham at dreje den:kryds::kryds:

hehe det er altså ret sjovt.
Herhjemme er hunkatten Gucci den smarte… hun har fundet ud af at f os til at gøre som hun ønsker :? hvordan det så elelr skete.
Harald har tæt-pakkede hårboller mellem ørene, jeg har aldrig set en kat som ham der virkelig kan se ud som “Dét forstår jeg ikke”, og det har taget ham ½ år at lære at det er nemmere at spise maden i hulen INDEN man lægger sig på den…

[QUOTE=Gucci;1006067]hehe det er altså ret sjovt.
Herhjemme er hunkatten Gucci den smarte… hun har fundet ud af at f os til at gøre som hun ønsker :? hvordan det så elelr skete.
Harald har tæt-pakkede hårboller mellem ørene, jeg har aldrig set en kat som ham der virkelig kan se ud som “Dét forstår jeg ikke”, og det har taget ham ½ år at lære at det er nemmere at spise maden i hulen INDEN man lægger sig på den…[/QUOTE]

Så er det godt at han har charme og lækkert hår! :tihi:

:slight_smile: Og det har han i hvert fald!