Kattens til tanker Oo

Mister her:
Vi katte har da også tanker, så hvorfor skriver vi ikke også herinde?
Hende mennesket har slæbt et nyt såkaldet “kattemøbel” hjem, det er nu udemæket at sove min lange lur på. Jeg vil dog gerne klage over al det vand der i min have, det hører ingen steder hjemme…

10 Synes om

Gizmo her, jeg har fået besøg af en der stinker af de der 2 katte der vidst nok hedder Simba og Aslan.

Dem var jeg engang på weekend hos…

Føj dem kan jeg ikke lide…

Når men hende damen siger hun passer mig… Pff jeg passer da fint mig selv…

Hvad en gammel kat ikke skal finde sig i…

Hun tager heldigvis hjem imorgen, så kommer mine mennesker tilbage.

Jeg har mijavet af hende passeren…

Og så har jeg lagt ved siden af hende i sofaen og krævet nus, så hun lugter dejligt af mig :smiley:

7 Synes om

Bahh søster dims, nu har du hvæst af mig da jeg ville putte med dig og mennesket, og du gik anden gang jeg prøvede, også tror du, du bare kan ligge ind i mellem mennesket og mig, når jeg putter helt tæt på hende og ikke ved hendes ben? Glem det, om end jeg er sød nok ved dig, til at kun slå blidt med poten uden klør - nu er mennesket mit igen!
:pote: Masso - der stadig ikke forstår Mille ikke vil putte med mig, bare fordi jeg nogen gange kommer til at lege i stedet for at putte :ups:

8 Synes om

Det gør jeg også. Men jeg har kun menneske, så her er det hende der står for tur. Og så jamrer hun sig som om hun er en lille bitte killing der er ved at blive spist. Ej men hvor ynkelig kan man være? Så må jeg jo opdrage på hende, for den slags piven er hun altså for stor til. :slem:

:pote: Delle

9 Synes om

Herhjemme leger vi med hinanden, Mister forstår et hint når jeg giver ham det.
Hende mennesket har det med at lege med noget der hedder med garn, det prøver jeg at hjælpe med, mennesket synes dog ikke det er særligt smart…

Mister ved godt at herhjemme har jeg førsteret til menneske, mad og alt det andet, så han trækker sig naturligvis, når jeg beder ham om det…

:pote: Stine

9 Synes om

Dumme mennesker, de proppede mig igen i den der kasse og videre ud i den rullende dims, selvom jeg fortalte dem jeg absolut ikke gad, jeg ville bare være hjemme ved lillebror :argh: Og tror I de kunne nøjes med at tale om, det de kalder min vægt? Nej en dum dame, skulle både mærke på mig, lytte på mig, kigge mig i ørerne med en mærkelig dims, jeg aldrig har set før OG stikke i mig :angry:

Men jeg fik kun ros, noget med at jeg havde tabt mig og alt i alt var en overordentlig fin dame - det kunne de da have set, hvis de bare kiggede ordentlig på mig derhjemme :dokdok:

:pote: Mille

7 Synes om

Mennesker er generelt mærkelige Mille :dokdok:

katlig hilsen fra Robin

4 Synes om