Kattens udseende - opdatering

Link til tidligere tråd om samme emne:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?34211-Kattens-udseende&highlight=kattens+udseende

Der er nu gået 3 uger siden jeg sidst opdaterede tråden om Trille, så her er der en lille opdatering. Har jo løbende fået taget billeder af hende, og hun er også blevet steriliseret i perioden :slight_smile:

Hun er vokset meget, og har fået en del mere pels, halen er blevet busked i forhold til for 3 uger siden. Noget af de fluffy hun havde som helt lille er kommet igen, mest på maven (som desværre er blevet barberet af dyrlægen), hendes hovede er så småt begyndt at få “manke”.

14/10

25/10

31/10
Beklager maden på gulvet og diverse rod :slight_smile:
Vandskålen står i en kattebakke da Skygge hele tiden pjasker vand ud over alt!
Vi har købt en gammel ler skål til vand, som han ikke kan vælte, dog kan han pjaske med vandet :smiley:

Og for god ordens skyld…

Skygge

Ih sikke en forskel. Nu er hun ved at se langhåret ud igen :smiley:

Tak for opdateringen. Og jeg kan også godt se en begyndende “manke” i forhold til tidligere.
Som nævnt havde Milly heller ikke meget mere end det, da hun var 5 måneder, så Trille kan sagtens nå at blive den skæggede dame også. :slight_smile:

Skygge - ham ser vi da alt for lidt til, ikke? Han er herlig. :smiley:

Jo alt for lidt faktisk, har lidt dårlig samvittighed over ikke at have ham mere i centrum :stuck_out_tongue:
Han er en fantastisk kat, med et rigtigt dejligt sind. Dog kan man bare ved at kigge på ham se hvor al katte-balladen herhjemme stammer fra ! Ham der rev en 10 kg pose med foder op idag, vælter vand ud over det hele, og gerne vil med sin ejer en tur i bad :smiley:

Trille er faktisk en kedelig kat i forhold til ham :slight_smile: Hun er meget stille, har dog ændret sig 180 grader efter hun blev steriliseret, nu kan tingene ikke gå hurtigt nok, og hun farer rundt og leger meet mere end før :slight_smile:

Både Skygge og Trille er i sidste uge fyldt 6 måneder, så det er 2 store legesyge killinger jeg har med at gøre nu, det er ikke længere så sødt når de vælger at tage turen op af et bukseben :stuck_out_tongue:

Og Finn den Milly, det er sådan en kat man ikke skal lade mig sidde alene med, for pludselig er jeg pist væk, med katten :stuck_out_tongue:

Ahrr - det kan du ikke mene. Sådan en gammel, mølædt kat, med alle alderdommens skavanker. Nej, hun må hellere blive her… :smiley:

Hvor er hun bare lækker ;D…

Nu er Både Skygge og Trille så blevet et helt år gamle, da jeg i sin tid postede billeder af Trille, hvor hun mest af alt lignede en ganske almindelig huskat, var der en del, som mente at moren måtte have været ude og føjte. Og det har jeg så igennem min svigermor fået fortalt at hun 100% sikkert ikke har. Vi fandt imidlertid ud af, at hun simpelthen skal have noget ordentligt foder, så bliver hendes pels derefter.

Nå men tilbage til det jeg ville vise. Nye billeder af Trille. Hun er dags dato 13 måneder gammel, og er dermed en “voksen” killing :stuck_out_tongue:

Her ligger damen og slænger sig i vores sovesofa, som mere eller mindre er blevet hende og skygges legeplads :slight_smile:

Vi havde lidt opgivet, at hun skulle få en rigtigt flot skovkatte hale, men her 6 måneder senere, og et par foderskift senere, ser hendes hale sådan her ud.

Nu er problemet med hende så, at hendes pels klumper, og hun vil bestemt ikke have en kam i nærheden af pelsen :stuck_out_tongue:

Lækkert at hun rigtig kom efter det på et ordentligt foder. Hun er blevet rigtig smuk… Men skal vi ikke også se billeder af Skygge? :smiley:

Håber I får fundet det hélt rigtige foder, så hendes pels heller ikke klumper længere :slight_smile:

Hun er da blevet flot!! … dejlig opdatering :slight_smile:

Dejlig at se hende igen - og nu med en ordentlig støvekost af en hale. Der er sket noget. :slight_smile:

De er da begge lige til at gramse på… og jeg kan altså ikke lade være med at smile når du fortæller om deres unoder