Kattens værn er ved at gå konkurs

Læste lige på DR tekst tv, at kattens værn er ved at gå konkurs pga. noget svindel. Det må bare ikke ske, de gør så utroligt meget for vores herreløse katte. Håber at i alle støtter op om dem.

Og jeg vil da lige smide et konto nr til kattens værn 7436 1401917, eller giro 1 1029800.

Jeg fik også ondt i maven, da jeg læste deres medlemsblad der kom ind ad døren i weekenden … det må bare ikke ské, at de er nødt til at dreje nøglen om, så please … støt hvis I kan :bebe:

Mon ikke vi kunne lave indsamlinger til KV på udstillingerne?

Hold da op, det var skisme ikke lige hvad jeg troede…jeg skal nok få gravet ned i lommerne og få sendt nogle kroner afsted, for ja lige præcis KV gør så meget for kattene !!

Frygter lukning: Kattens Værn fuppet for millioner

Samme her - Mette og KV standen på næste weekend’s Tica show får da lige et besøg fra mig :slight_smile: (Skal dog lige have tjekket, men mon ikke Mette tager imod støttemedlemmer og donationer på standen?)

Har lige støttet dem med 100 kr og slået et link op på min væg på facebook ! håber det hjælper dem !

Synd KV ikke kommer til Fredericia, der er jo mange, mange publikummer der kan spytte i kassen :frowning:

Jeg kan næsten ikke få armene ned - det er SÅ dejligt at se hvor hurtigt budskabet spreder sig. Og frem for alt, at der er mennesker, som gerne vil hjælpe Kattens Værn, så vi kan opretholde vores indsats for de vildtlevende og herreløse katte. Jeg har sendt link til tråden til mine kollegaer og direktøren - de klapper alle i hænderne og opfordrer til at budskabet bliver spredt yderligere.
Det er 100% THUMBS UP :thumbup:

Der vil helt sikkert være mulighed for at melde sig ind i Kattens Værn på udstillingen i Albertslund, samt mulighed for at smide lidt i indsamlingsbøssen. Men vil man ikke vente, så kan man klikke ind på Kattens Værns hjemmeside

I er fantastiske :tak:

Ja, det er rigtig ærgerligt. Det var ellers planen at Kattens Værn skulle stille med stand, men det blev alt for dyrt med overnatning, transport og standleje, så vi valgte at trække os ud af det igen.
Men set i lyset af, at jeg ikke har kunne komme af med det bookede (og betalte) hotelværelse, så skal jeg måske se om der kan laves en nødtørftig indsamling eller lignende - hvis jeg nu går rundt med et STØT KATTENS VÆRN - skilt og en stor indsamlingsbøsse, samt indbetalingskort og tilmeldingsblanketter… Hmmm. det må jeg lige arbejde videre på - tak fordi du bragte det på banen Pia :slight_smile:

Er der ikke en jysk KV afdeling, der kan have støttestand med i Fredericia:?

[QUOTE=Mette;807555]Ja, det er rigtig ærgerligt. Det var ellers planen at Kattens Værn skulle stille med stand, men det blev alt for dyrt med overnatning, transport og standleje, så vi valgte at trække os ud af det igen.
Men set i lyset af, at jeg ikke har kunne komme af med det bookede (og betalte) hotelværelse, så skal jeg måske se om der kan laves en nødtørftig indsamling eller lignende - hvis jeg nu går rundt med et STØT KATTENS VÆRN - skilt og en stor indsamlingsbøsse, samt indbetalingskort og tilmeldingsblanketter… Hmmm. det må jeg lige arbejde videre på - tak fordi du bragte det på banen Pia :)[/QUOTE]Du kunne evt. spørge Brita om hun ikke kan have en lille indsamlingsbøsse stående i Hittekatstanden. Jeg mener i hvert fald at Brita kommer.

undskylder hvis det er det forkerte sted. men det er da forfærdeligt, hvis det bliver sådan! :S

Hvis dette virkelig er sandt:

"Årsagen til foreningens problemer er først og fremmest at man i årene 2005-2008 har indgået en række leasingaftaler, der samlet har kostet foreningen syv millioner kroner. Hvorfor og under hvilke omstændigheder aftalerne er indgået ved Michael Christiansen ikke, men at foreningen er blevet bedraget er ifølge ham uomtvisteligt.

  • Hvordan dette kunne ske i en mindre foreningen uden nogen ansvarlige stillede spørgsmål er ganske uforståeligt. Men at nogen bevidst har bedraget foreningen er uomtvisteligt.
    Tre kopimaskiner for syv millioner
    Foreningen betaler stadig 650.000 kroner om året på den sidste leasing-kontrakt. Og det eneste foreningen har fået ud af de mange millioner er tre kopimaskiner, hvoraf de to ifølge direktøren stort set står ubrugte hen."

  • så er der sq nogen i toppen, der bør tage sit tøj og gå, skamfuldt nedbøjet og undskylde nogensinde at have sat sin underskrift på sådan en kontrakt. Det BURDE udløse krav fra medlemmerne om at nogen ryger ud! Det er simpelthen skandaløst, intet mindre. For en skide kopimaskine…!! :doh:

Og ja, det vil være en katastrofe hvis KV lukker og slukker, intet mindre… - men hvis der foregår den slags “mismanagement” - no pun intended - så er det nu ikke så sært :sorry:

VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;807585]Hvis dette virkelig er sandt:

"Årsagen til foreningens problemer er først og fremmest at man i årene 2005-2008 har indgået en række leasingaftaler, der samlet har kostet foreningen syv millioner kroner. Hvorfor og under hvilke omstændigheder aftalerne er indgået ved Michael Christiansen ikke, men at foreningen er blevet bedraget er ifølge ham uomtvisteligt.

  • Hvordan dette kunne ske i en mindre foreningen uden nogen ansvarlige stillede spørgsmål er ganske uforståeligt. Men at nogen bevidst har bedraget foreningen er uomtvisteligt.
    Tre kopimaskiner for syv millioner
    Foreningen betaler stadig 650.000 kroner om året på den sidste leasing-kontrakt. Og det eneste foreningen har fået ud af de mange millioner er tre kopimaskiner, hvoraf de to ifølge direktøren stort set står ubrugte hen."

  • så er der sq nogen i toppen, der bør tage sit tøj og gå, skamfuldt nedbøjet og undskylde nogensinde at have sat sin underskrift på sådan en kontrakt. Det BURDE udløse krav fra medlemmerne om at nogen ryger ud! Det er simpelthen skandaløst, intet mindre. For en skide kopimaskine…!! :doh:

Og ja, det vil være en katastrofe hvis KV lukker og slukker, intet mindre… - men hvis der foregår den slags “mismanagement” - no pun intended - så er det nu ikke så sært :sorry:

VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg er ked af at sige det, men der er rigtig mange af den slags sager - lige netop med kopimaskiner - så KV er såmænd ikke blevet “mismanaged” mere end så mange andre firmaer. Desværre er der bare meget sjældent noget at gøre, heller ikke selvom man slæber dem i retten (vi har haft en del retssager vedrørende leasing af kopimaskiner).

ja - det er tragisk :frowning:

Jeg så lige linket på fjæsen. Jeg deler det også og fører også penge over. Har ikke mange af dem - men selv 100’lapper hjælper jo, hvis vi er mange der spæder til. Det er skrækkeligt og som… ( ehmm - hvem var det lige??) - blev jeg også rigtig trist da jeg læste det i medlemsbladet :frowning:

Der er oprettet en tråd, som kan læses her :slight_smile: (så håber jeg at jeg har luret kunsten, så linket faktisk også virker)