Hvem skal med på hobby udstillingen i år.
Jeg har tilmeldt mine 3 husmisser. De 2 ældste er også tilmeldt veteran klassen
Plejer at være så hyggeligt så hvis i har fri den dag så kom da med og støt et godt formål
Hvem skal med på hobby udstillingen i år.
Jeg har tilmeldt mine 3 husmisser. De 2 ældste er også tilmeldt veteran klassen
Plejer at være så hyggeligt så hvis i har fri den dag så kom da med og støt et godt formål
Hvad dato er det:? For ja, det plejer at være en superhyggelig udstilling:ok:
Jeg fik også invitationen i weekenden og vil melde 2 ballademagere til.
Nogle som vil sende en kopi af invitationen?
Niksen, den ene gang jeg deltog var det den værste oplevelse jeg nogensined har haft på en udstillinger, ellers tak…
Nej, det må være et andet år. Det er den 16. oktober, og det bliver afholdt i FKS-hallen, Tranehøjen 5, Dyrup, 5250 Odense.
Tema Halloween.
Men dog, men dog… Hvad skete der da? :?
Finn Frode - Årh, bare alt for mange mennesker og katte på alt for lidt plads, og med dårlig udluftning, og værst af alt nogle kæmpe højtalere placeret op af nogle af kattenes bure, som der konstant blev udtrukket bingo over… Så det har jeg ikke noget behov for at gentage…
Men hyggeligt var det da derudover
[QUOTE=Eife;621845]Finn Frode - Årh, bare alt for mange mennesker og katte på alt for lidt plads, og med dårlig udluftning, og værst af alt nogle kæmpe højtalere placeret op af nogle af kattenes bure, som der konstant blev udtrukket bingo over… Så det har jeg ikke noget behov for at gentage…
Men hyggeligt var det da derudover ;)[/QUOTE]
det har da vist været for nogle år tilbage
de sidste par år har det været i fks hallen der er pænt stor. jeg har godt nok kun været der nogle timer som publikum, men det har også været rigtig hyggeligt, og jeg synes da ikke støjniveauet har været værere end i andre haller.
jeg glæder mig ihvertfald
Jeg kommer, har bare ikke lige fået mig tilmeldt…
Men tager en husmis med og to europeer
[QUOTE=Bodil;621885]det har da vist været for nogle år tilbage
[/QUOTE]
Absolut, det var det år jeg begyndte på uni, og sidste gang May blev vasket Tilbage i september 2006 for at uddybe… Og de kan sagtens være blevet bedre, ser bare ingen grund til at gentage oplevelsen
Nogen der kunne være interesseret i noget samkørsel?
Bor i Randers SV og planen hedder 1 kat og en ordentlig Halloween-oppakning
Jeg kommer med Trylle.
Syntes det er så hyggeligt at det vil jeg ikke undvære.
Og alle de flotte præmier, søde mennesker, dejlige dommere og fantastiske arrangører gør at jeg bestemt ikke kan blive hjemme.
Så vi ses
Nogen, der har et link, så man kan læse mere om det?
Det er lidt langt for en gammel dame, men lad os lige tænke over sagen…
Mon ikke vi kan få en af dem der har en invitation på papir derhjemme til enten at scanne den ind eller skrive teksten ind i tråden?
Der findes nemlig ikke noget link så vidt jeg ved.
Og så er det jo for øvrigt - formentligt - den sidste hobbyudstilling Kattens Værn i Odense holder, hvis hovedorganisationen står ved deres beslutning om at lukke internatet til december…
[QUOTE=Gizzemissen;657937]Mon ikke vi kan få en af dem der har en invitation på papir derhjemme til enten at scanne den ind eller skrive teksten ind i tråden?
Der findes nemlig ikke noget link så vidt jeg ved.
Og så er det jo for øvrigt - formentligt - den sidste hobbyudstilling Kattens Værn i Odense holder, hvis hovedorganisationen står ved deres beslutning om at lukke internatet til december…[/QUOTE]
Kunne godt tænke mig at høre om det bliver til noget med udstillingen selv om Sonja er fyret !!! Er der nogen der ved noget ?
Jeg ville kontakte KV og høre hvordan tingene står…OM der bliver en udstilling (jeg tvivler)
Den bliver stadig afholdt
Nå ja og så er det i år, omend endnu vigtigt at der bliver bakket op om den, hvilket jeg er sikker på at Sonja gerne vil fortælle meget mere om når alt er faldet på plads.