Kattenus hos Marina

Jeg var på besøg hos Marina i dag for at nusse både store og små katte.

Magen til skønne briter og burmesere skal man lede længe efter.

Problemer er blot at hver gang jeg besøger Marina kommer jeg hjem med en gevaldig omgang INOMC ( rigtig godt udtryk Regitze har introduceret).

Jeg ved, at jeg har sagt at jeg aldrig skal have andet end briter, men altså burmesere er da virkelig også en lækker race. Magen til hyggekat har jeg aldrig mødt.

Det er altid skønt at jokke ind af døren hos Marina for man bliver mødt så positivt af burmeserne som af briterne…nå ja også af Marina :høhø:

Som sagt er det eneste problem at jeg altid bliver smittet med viraen INOMC når jeg er der og i dag var ingen undtagelse forelskede mig i hele to skønheder og genoplivede min gamle kærlighed til alle de andre.

Det er virkelig farligt at gå på kattenus hos Marina.

Gad vide hvor mange herinde der får et aktut anfals af INOMC når de er på veninde besøg og denne (uheldigvis:tihi:) også er opdrætter?

Kan I godt bare komme på besøg uden at forelske jer?

Jeg kan åbenbart ikke, hvilket jo indtil nu har resulteret i 3 Chagalls briter :tihi: Uha hvor mange farvevarianter findes der af briter? Stopper garanteret ikke før jeg har en af hver!

Hehe, i know, i know… Der er bare nogen der smeeeeeeeeeeelter ens hjerte fuldstændigt -høhø så det er meget svært at huske sig selv på hvorfor det er man ikke skal have flere… lige nu… -engel

Uhh, der er Mange farvevarianter. Enten den eller perseren tror jeg er den race med fleste farvevarianter, så så skal du godt nok have mange katte -tihi

Forkortelsen har jeg ikke set før - det må være smuttet :?
Jeg har lige passet et perser-katteri i en uge - need I say more -love
Der går en dejlig kattemanse, som jo nok skal pensioneres en dag, og jeg er bare så fristet!
Mht burmesere, så har jeg aldrig været tæt på en - og når jeg hører BUR-ejere fortælle om alle de ulykker, sådan en kan lave, så ved jeg, at det er ikke racen for mig.
Men briter? :wehuu: :wehuu: :wehuu: En dag må der flytte en af de lettere af slagsen ind her -love

Åha. Jeg synes det er hårdt, bare at se alle killingerne herinde… tænk, hvis jeg også havde nusset :besvimer:

Så på dén måde, skal jeg nok være glad for, at jeg ikke har opdrættervenner :tihi:

Jeg lider i høj grad af INOMC. Men vi må ikke have flere her, så det er jo så nemt.

Jeg kender det så godt. Sidste jeg var på killingenus blev jeg så forelsket i en lille tortie husmis:hjerte:

Hvis det ikke var fordi killingen var blevet lovet til en anden er jeg ikke sikker på at min mand havde fået mig med hjem uden at ha lovet mig missen.

hvad betyder INOMC :øhmm:

Det står for: I Need One More Cat

Kender kun alt for godt det at komme på kattenus og forelske sig…
Sidst jeg endte kom afsted kom jeg hjem med en killing med 2 hoveder og 8 ben…:tihi:
Gunnar var ganske planlagt, mens Dumle kom med sådan lidt impulsivt - 2 killinger leger altså bedre end én, det kan enhver jo se… Selv min efterhånden hårdtprøvede mand, som bestemt knuselsker kattene (hans store spekulation var det grimme i så mange skåle med kattemad - han synes det er så pinligt, når vi får gæster :klapper: - Pinligheden forvandlede sig dog efterhånden, som han solede sig vores gæsters ros af kattene, deres selskabelighed og smukke pels… Ind i mellem er han sgi lidt spøjs :tihi:)

Men Mai, hvad er det så for en kat, du har forelsket dig i denne gang. Kan det være en burmeser - det er jo kongen over dem alle, hvis du spørger mig :p.

Jeg har svært ved at nusse andres burmesere og høre om deres killinger osv. SÅ kribler det i mig for en lille burmeser mere (eller 2) - en lilla dreng med det dejligste putte temperament kunne bestemt passe godt ind her - rigtig godt endda :wehuu:. Sådan en lille 14 ugers vims krudtugle… suk…
Faktisk tror jeg, burmeseren er den eneste race, som får det til at krible! Andre racer er super dejlige, men de smitter mig egentligt ikke som sådan med den frygtede vira…

Sidst jeg virkelig nær havde taget en killing med hjem helt uden planlægning (jeg elsker planlægning og overblik osv :ups:) var da jeg mødte Birthes (Binks) cinnamon maskede siameser i studiekredsen for et par år eller tre siden :hjerte: Desværre eller heldigvis var den solgt :frowning:

:inlove: Siden har jeg truet med at måtte have sådan en…