Kattenus i Karup

Hvis der stadig er plads så vil manden og jeg gerne komme :slight_smile:

Hvad skal vi medbringe?

[QUOTE=PivC;661076]Hvis der stadig er plads så vil manden og jeg gerne komme :slight_smile:

Hvad skal vi medbringe?[/QUOTE]

Der er stadig plads, hvilken dag?
Du må medbringe lige det du synes vi skal have :slight_smile:

d. 27 aug. :smiley:
hmm… Noget melon og andet frugt?
Hvad med drikkevarer?

[QUOTE=PivC;661085]d. 27 aug. :smiley:
hmm… Noget melon og andet frugt?
Hvad med drikkevarer?[/QUOTE]

Det lyder da lækkert. Jeg vil have kaffe i huset, samt sodavand (dog billige mærker), og så vand :slight_smile:

Status:

Lørdag d. 27. august uge 34
Saphirra + manden
Tzari
Mijv
Camilla - medbringer pølsehorn
PivC + manden - medbringer forskelligt frugt

Lørdag d. 17. september uge 37
Saphirra
Tzari

Lyder fantastisk :smiley: Vi glæder os

Hov…
Vi hedder Camilla og Ole

Sidste ting… sidder der nu nogen i Århus og er kede af de ikke kan komme med, fordi der er et stykke vej… så har vi lidt plads i bilen :slight_smile:

Status:

Lørdag d. 27. august uge 34
Saphirra + manden - medbringer hjemmelavet kartoffelsalat
Tzari
Mijv
Camilla - medbringer pølsehorn
PivC + manden - medbringer forskelligt frugt
Henriette + manden - rugbrød m. div. pålæg

Jeg vil have kaffe, sodavand (de billige) samt vand, ønskes the, bedes du selv medbringe breve, jeg skal nok koge vandet :slight_smile:

Er der nogen der kommer forbi Kolding som evt ville kunne tage min mand og jeg med i bilen?

Øv øv det rammer også lige mine arbejds weekender… :thumbdown::frowning: Ville ellers rigtig gerne med til kattenus. Håber I får nogle hyggelige dage :slight_smile: og at der kommer flere af dem :smiley:

Desværre… men hvis I selv kan tage toget til Århus så skal vi gerne tage jer med derfra :slight_smile:

Og også gerne bringe jer tilbage til Århus H igen :slight_smile:

[QUOTE=PivC;661636]Desværre… men hvis I selv kan tage toget til Århus så skal vi gerne tage jer med derfra :slight_smile:

Og også gerne bringe jer tilbage til Århus H igen :)[/QUOTE]

Ahh det kunne da om ikke andet spare os for lidt :slight_smile: jeg undersøger det lige :slight_smile:

[QUOTE=Henriette;661536]Status:

Lørdag d. 27. august uge 34
Saphirra + manden - medbringer hjemmelavet kartoffelsalat
Tzari
Mijv
Camilla - medbringer pølsehorn
PivC + manden - medbringer forskelligt frugt
Henriette + manden - rugbrød m. div. pålæg

Jeg vil have kaffe, sodavand (de billige) samt vand, ønskes the, bedes du selv medbringe breve, jeg skal nok koge vandet :)[/QUOTE]

hvad skal jeg tage med :slight_smile:
hvad er nemmest at komme hen til dig på med transport fra Skive egentlig?

[QUOTE=Mijv;661682]hvad skal jeg tage med :slight_smile:
hvad er nemmest at komme hen til dig på med transport fra Skive egentlig?[/QUOTE]

Du bestemmer helt selv hvad du vil medbringe?

Transport: Bil :slight_smile: Eller bus til Sunds, og fra Sunds til Karup :slight_smile:

[QUOTE=Henriette;661688]Du bestemmer helt selv hvad du vil medbringe?

Transport: Bil :slight_smile: Eller bus til Sunds, og fra Sunds til Karup :)[/QUOTE]

Har ingen anelse i hvad i mangler

Det bliver i hvert fald ikke bil, da jeg ikke har nogen. Din kæreste skal tilfældigvis ikke til Skive op på arbejde den dag he he. Ej tager nok bare bussen.

Hvad med noget kylling eller frikadeller til kartoffelsalaten? :smiley:

[QUOTE=Mijv;662532]Har ingen anelse i hvad i mangler

Det bliver i hvert fald ikke bil, da jeg ikke har nogen. Din kæreste skal tilfældigvis ikke til Skive op på arbejde den dag he he. Ej tager nok bare bussen.[/QUOTE]

Han skal være hjemme, og hjælpe med at slæbe borde og stole ind :stuck_out_tongue: Men han har lovet at finde ud af hvordan bussen køre… Han plejer nemlig selv at tage den

Wohoo! Vi kunne låne en bil så vi kommer der i august og kan tage nogen med fra kolding hvis det er :slight_smile:
Jeg tænker at medbringe chips og slik? Eller skal jeg lave min farmors hjemmelavede frugtsalat? Hmm…

[QUOTE=Celina;662665]Wohoo! Vi kunne låne en bil så vi kommer der i august og kan tage nogen med fra kolding hvis det er :slight_smile:
Jeg tænker at medbringe chips og slik? Eller skal jeg lave min farmors hjemmelavede frugtsalat? Hmm…[/QUOTE]

Lækkert, skriver dig og manden på til d. 27.
Hvor bliver vi mange, lækkert :slight_smile:

Status:

Lørdag d. 27. august uge 34
Saphirra + manden - medbringer hjemmelavet kartoffelsalat
Tzari -
Mijv -
Camilla - medbringer pølsehorn
PivC + manden - medbringer forskelligt frugt
Henriette + manden - rugbrød m. div. pålæg
Celina + manden -

Jeg vil have kaffe, sodavand (de billige) samt vand, ønskes the, bedes du selv medbringe breve, jeg skal nok koge vandet :slight_smile:

Status:

Lørdag d. 27. august uge 34
Saphirra + manden - medbringer hjemmelavet kartoffelsalat
Mijv -
Camilla - medbringer pølsehorn
PivC + manden - medbringer forskelligt frugt
Henriette + manden - rugbrød m. div. pålæg
Celina + manden -

Jeg vil have kaffe, sodavand (de billige) samt vand, ønskes the, bedes du selv medbringe breve, jeg skal nok koge vandet :slight_smile: