Kattenus i Valby 12 maj

Jeg har for længe længe siden lovet at indvitere til noget kattenus og ildernus. Nu må jeg mande mig op og få arrangeret noget! :rock:

Så jeg har tænkt på lørdag d. 12 maj kl 14.00

Jeg er absolut rådden i et køkken, men jeg kan tilbyde kaffe og te risikofrit! :høhø:

Og så er der naturligvis Arthur til alle! :juhu: (kun til låns dog)
Mon ikke at Scar også vil synes at det er lidt sjovt med gæster. :stuck_out_tongue:
Teddy er der ingen garenti ved. Han kører sit eget løb. :ups:

Jeg bor i en 55 kvm stor/lille lejlighed på 2 sal.
Adressen er Folehaven 110, 2TH, 2500 Valby
Bus nr 10 og 133 kører næsten lige til døren.

Der vil også være mulighed for at møde mine 2 ildertæver, som plejer at være rigtig søde og lidt drilske overfor gæster. :tihi:

Så hvis der er nogen som har lyst til at klappe på farlige ildere og sindssyge langhårede orientalere, skal I være mere end velkomne! :ok:

Dog må i gerne lige skrive her i tråden om i kommer eller ej.

Jeg er frisk på det meste og kokkererer også gerne et eller andet, man ikke dør af :wink:

jeg er helt sikkert også frisk :slight_smile:

jeg skal ikke noget den 12 så jeg kommer…

jeg laver nogle super gode muffins… jeg tager nogle med :slight_smile: - det passer godt til kaffe :slight_smile:

Jeg vil også rigtig gerne komme. - Håber ikke min IV kur tvinger mig til at melde fra. - Men skriv mig gerne på, lover at give besked hvis noget “går galt”. :slight_smile:

Nå nå, ingen Asti. :stuck_out_tongue:
Jeg er indianer den dag i klodslandet, så jeg kan desværre ikke. Havde ellers været en alletiders tur.

Ingen Asti - så er det godt jeg har børn den weekend :tihi:

Altså… Asti er slet ikke udelukket hvis man har lyst til det… :tihi:
Jeg er ihvertifald altid frisk på det! Morgen, middag og aften… Eller hvad man siger…

Ihhh hvor er det dejligt at I vil bage noget!! Jeg elsker kage! Men formår selv at ødelægge de nemmeste amo-blandinger. Spørg mig ikke hvordan, jeg ved det ikke engang selv.

Hvad med noget sodavand, skal jeg købe noget? Hvad drikker i helst?

Count me in!

Jeg tager også gerne et eller andet med. Måske nogle snacks?

[QUOTE=Tea;837386]Count me in!

Jeg tager også gerne et eller andet med. Måske nogle snacks?[/QUOTE]

Tja! God ide, snacks er altid godt… :smiley:
Jeg håber at Teddy lader den beskidte mund han har blive i soveværelset den dag. -LOL
Ellers må jeg vaske den med sæbe i forvejen!

Iih, hvofor bor jeg også i Nordjylland? :frowning: God hygge til jer andre :slight_smile:

Jeg kan tage et par poser chips med? :slight_smile:

Cool…! Hermed noteret… :wink:

Fino. :slight_smile:

Hvis Camilla tager chips med, kan jeg jo lave grøntsagsstænger, humus, guacamole og noget andet dip?

Jaaah! Det er en rigtig god ide, så er der også noget med lidt god samvittighed smag. :tihi:

Øv det er en arbejdsweekend
:frowning: Ellers kunne jeg godt ha’ fundet på at hoppe på et tog… nå ja altså det gør jeg så alligevel, men desværre uden udstigning i Valby :frowning:

I må ha’ en fed dag sammen!!

Æv æv - jeg har allerede to andre aftaler den dag :frowning:
Jeg ville ellers SÅ gerne nusse orientalere!

Så må jeg jo arrangere en anden nussedag ud i fremtiden. :smiley:

Ville SÅ gerne Julia, men med en konfirmation dagen efter, er det et no go herfra :frowning: ØV

jeg tager HELT sikkert asti med :slight_smile: og forventer at dratte om på gulvet… MED mis :smiley: :smiley: