Kattenus i Valby 12 maj

Hvorfor bor jeg så langt væk :stuck_out_tongue:
Ville også så gerne nusse med dine misser og ildere… :stuck_out_tongue:

Jeg har jo sagt at jeg ville tage grøntsagsstænger og dip med …
Men jeg har slået min hånd godt og grundigt, og tør slet ikke tænke på hvor besværligt det vil være for mig at være aktiv i et køkken.

Så jeg vil vældig gerne tage et eller andet man kan købe færdigt med. Men hvad mangler der? Jeg har lidt mistet overblikket, hehe.

Nachos? Og så noget færdigkøbt salsa og guacamole og måske lidt friske chilier. Det ville supplere det, jeg har besluttet mig for at lave ganske glimrende :slight_smile:

Hmmm… jeg ved ikke om man kan købe nogen sundere snacks?

Det lyder som en skøn idé! (Især også fordi jeg elsker mexicansk mad. :D)
Så det er da det jeg gør!

Jeg gør bare det Mette foreslog. :slight_smile:

Det lyder fantastico…!!!

Ihh… Jeg glæder mig bare rigtig meget til på lørdag! :smiley: :smiley:

[QUOTE=Tea;849655]Det lyder som en skøn idé! (Især også fordi jeg elsker mexicansk mad. :D)
Så det er da det jeg gør![/QUOTE]

Super! Og glem ikke osten - nachos smager altså bedst, når der hænger ost på :smiley:

For øvrigt er det min plan at lave empanadillas med chorizo, hvis nogen skulle spekulere :slight_smile:

[QUOTE=Barky;849658]Det lyder fantastico…!!!

Ihh… Jeg glæder mig bare rigtig meget til på lørdag! :smiley: :D[/QUOTE]
Jaaa, det bliver hyggeligt!

[QUOTE=Temple Bar;849659]Super! Og glem ikke osten - nachos smager altså bedst, når der hænger ost på :smiley:

For øvrigt er det min plan at lave empanadillas med chorizo, hvis nogen skulle spekulere :)[/QUOTE]
Selvfølgelig skal der ost på! :ok:

Og det lyder lækkert! :savle:

Og I kan godt glæde jer - især hvis Julia har en mikroovn, de lige kan lunes i :wink:

Det kan jeg afsløre at hun ikke har… Men en alm ovn kan vel også bruges?

Jeg har været lidt sen om at fange det med at tage ting med, da jeg har været (/er) opslugt af skriftlige eksaminer … men inden jeg skal ud af døren i morgen forsøger jeg at fremskaffe og vaske nogle vindruer eller lignende. :slight_smile:

Jep. Jeg har en helt almindelig ovn… men til gengæld virker den! :tihi:

MissPil - Rigtig god ide med vindruer!! :smiley:

øhh adresse?

3 hold mini-muffins er i ovnen… pistacie, appelsin, passionsfrugt, kokos og chokolade …

Jeg vil blot sige jeg kommer forbi i dag også. :smiley:
Og køber nogle poser chips med på vejen.

hvis alle gider give en tier har jeg faktisk pepsi max nok i bagagerummet til os alle… :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;850465]øhh adresse?

3 hold mini-muffins er i ovnen… pistacie, appelsin, passionsfrugt, kokos og chokolade …[/QUOTE]

:inlove:

Adressen står i Barky’s første indlæg her i tråden… :fløjte:

ej TUT - det er jo pinligt… ok jeg indrømmer - jeg kunne ikke se skoven for bare træer… OG blev tilmed afsløret…

men det er jo fantastisk - det er 10 min fra mig :wehu:

og de sidste muffins er i ovnen og der er cola i bagagerummet og jeg GLÆDER mig…

Jeg smider gerne en tier af sted. :slight_smile:

Jubiii…!!! Jeg glæder mig rigtig meget til at se jer alle… :smiley: Jeg går her og hygger med lidt oprydning og rengøring. Men Arthur bliver ved med at ligge sig på skødet af mig, jeg har ellers sagt til ham at der kommer rigeligt med gæster til ham idag, så han kommer IKKE til at mangle nus. :høhø: