Kattenus og en smule rødvin

Som nogle måske har opfattet i tænketråden, er jeg blevet ejer af ca. 20 flasker god vin, for en urimeligt lav sum penge.

Jeg tænker derfor straks; lad mig invitere til kattenus og vin! :smiley:

Meeen, jeg har desværre begrænset plads. :S
Der var Vivi (Fletcher) så rar at træde til - skulle vi blive flere end jeg har plads til, byder Vivi på siddepladser og kattenus, og jeg byder stadig på vin.

Uden derudover at vide ufatteligt meget om vin, kan jeg afsløre at der bl.a. er et par Barolo’er fra 2003. :thumbup: (Jeg har ikke kigget hele kassen i gennem, men jeg er sikker på, at det er godt! :))

Så er vi en håndfuld, er der kattenus hos mig (+ Cæsar og Fnuggi)
Er vi flere, bliver det kattenus hos Vivi og hendes aby’er. :slight_smile:

Jeg havde forstillet mig at gæsterne tog en smule mad med, eksempelvis en salat, en smule lasagne, et par kyllingelår eller hvad man nu kunne finde på … så vi fik mad, vin og en super hyggelig aften.

Håber at se rigtig mange af jer! :slight_smile:

Må man komme, hvis man ikke drikker vin? :ups:

Selvfølgelig må man det! (… hvis vi må se lidt ned på dig?? Arj, det er pjat - selvfølgelig må du komme. :))

Ej, hvor er det ærgerligt du bor så langt væk. Jeg havde sådan håbet snart at komme til en kattegale aften, det er noget så hyggeligt!!! Og så med dejlig vin og god mad, så bliver det jo bare ikke bedre!

Er det kun rødvin? :slight_smile:

(får migræne af rødvin)

Det lyder rigtig fristende :høhø:
Og BAROLO er jo ikke at foragte :stuck_out_tongue: Jeg gav engang en kat det navn :smiley:

Jeg kan kun d. 20/11 og det er lidt med forbehold, men jeg smider da en stemme, og kan det blive til noget medbringer jeg da gerne en ovnklar lasagne.

Jeg byder gerne på en overnatning, hvis du ellers er i byen. :slight_smile:

[quote=DK Thomani;465396]Er det kun rødvin? :slight_smile:

(får migræne af rødvin)[/quote]
Du skal endelig ikke få migræne, af en gang uskyldig kattenus! (Jeg lider selv af migræne, og det er bestemt ikke at spøge med. :S)
Da jeg købte kassen, fik jeg at vide at der også var hvidvin - jeg har dog ikke fundet dem endnu. … Men jeg skal nok sørge for at der er hvidvin, hvis det er det der skal til.

[quote=Wijelo;465397]Det lyder rigtig fristende :høhø:
Og BAROLO er jo ikke at foragte :stuck_out_tongue: Jeg gav engang en kat det navn :smiley:

Jeg kan kun d. 20/11 og det er lidt med forbehold, men jeg smider da en stemme, og kan det blive til noget medbringer jeg da gerne en ovnklar lasagne.[/quote]
Det lyder godt!! Barolo og Amarone er mine favoritter. :stuck_out_tongue: Håber du kan komme!

:stuck_out_tongue:

Jeg ser lige på om jeg kan og vender tilbage med en stemme :rock:

Jeg skal nok selv tage en anden form for alkohol med, hvis jeg kan. I skal da ikke være pinlige alene. :skål:

Jeg ser lige på om jeg kan og vender tilbage med en stemme :rock:

Jeg skal nok selv tage en anden form for alkohol med, hvis jeg kan. I skal da ikke være pinlige alene. :skål:[/quote]
Det er jeg glad for at høre!! :thumbup:

Valby !!!

-ihhaltsåå pyyhhh, jeg kan da heldigvis hverken lyst til kattenus eller vin!!!

Det lyder da super hygge…

Bliver det d 23/10 tager jeg helt sikkert en kage med! Det er nemlig min fødselsdag :wink:

Admins må lige hjælpe mig … hvorfor kan man ikke vælge begge svarmuligheder i min afstemning, men kun én?

fordi du ikke fik sat kryds i at man gerne måtte markere begge :frowning: det kan ikke rettes hvis der er nogen der allerede har stemt… :sorry:

så siger jeg lige hurtigt at jeg nok godt kan begge dage. stemte bare på den i oktober for den er der kortest tid til:ups::inlove:

[quote=Tea;465403]Du skal endelig ikke få migræne, af en gang uskyldig kattenus! (Jeg lider selv af migræne, og det er bestemt ikke at spøge med. :S)
Da jeg købte kassen, fik jeg at vide at der også var hvidvin - jeg har dog ikke fundet dem endnu. … Men jeg skal nok sørge for at der er hvidvin, hvis det er det der skal til.

[/quote]

Ellers kan jeg jo også selv tage en flaske med :slight_smile:

Jeg kan umidelbart begge dage :yah:

Det lyder hyggeligt, men er desværre for langt væk for mig :slight_smile:

Husk nu i øvrigt, at der er udstilling i Middelfart i den weekend i november :wink:

[QUOTE=En forhenværende bruger;465461]
Husk nu i øvrigt, at der er udstilling i Middelfart i den weekend i november ;)[/quote]

Jeg har ikke fundet nogen at køre med, og synes turen er for dyr alene :frowning:

Øv da :frowning:

jeg kan kun d. 20/11 =)
men vil meget gerne komme:D