Kattepasning i Silkeborg

Jeg leder efter en anden katteejer, som har lyst til at “bytte” kattepasning i Silkeborg. Jeg har tre skønne katte, men mangler virkelig nogen jeg kan overlade dem til, når vi skal på ferie eller være væk i en weekend. Min egen familie bor desværre ikke i byen og jeg kender ikke nogen ellers, som har lyst til at passe dem.

Jeg vil naturligvis gerne passe dine katte, når du har behov for det, det vil kun glæde mig. Så lad os hjælpe hinanden :slight_smile: Håber der er nogen her i byen som har mulighed for det og lyst til det…

Hvis ikke det indebærer at du forventer jeg overnatter hos kattene, men blot kommer 1-2 gange om dagen om bliver en times tid eller 2. Så vil jeg meget gerne hjælpe dig.

Jeg bor godt nok 30 min. kørsel fra Silkeborg, så hvis du finder en tættere på, så er det helt ok med mig. :slight_smile:

Hvor er det bare sødt af dig Kia :slight_smile: Det drejer sig bare om at du kommer og fodrer og tømmer bakker 1 gang om dagen, samt nusser i det omfang du nu har mulighed, det ville være rigtig fint. Jeg vil også gerne give noget i kørselspenge, når du skal køre så langt.

Men vi holder den lige åben og ser om der er andre som melder sig på banen, det kunne jo være smart hvis der var nogen her i byen, så kunne jeg nemlig gengælde tjenesten, for jeg har ikke selv mulighed for at passe katte længere væk end byzonen…

Skal lige siges at jeg forventer ikke pasning den anden vej, da min mands familie kun bor 5 min kørsel fra os, og plejer at passe hunden og kattene hvis vi en sjælden gang er væk i en dags tid eller 2.

Men ja lad den stå åben, for der kan sagtens være andre som bor tættere på. :slight_smile:

Tusind tak Kia :slight_smile:

Jeg vil også lige sige, at det er slet ikke sådan at vi tager afsted på ferie/weekend i tide og utide. Vi skal en uge til Grækenland i uge 25, da jeg bliver færdiguddannet og vil gerne fejre det med en tur sydpå. Ellers har vi ikke været afsted de sidste par år…
Og så har jeg en far i København som jeg besøger 1-2 weekender om året, ellers tager vi kun hjemmefra fra dag til dag, så vi ikke behøver få dem passet.

Super dejligt at du tilbyder din hjælp :thumbup: Nu må alle silkeborgenserne også godt komme på banen :wink:

Flyt til Egå - så skal jeg gerne kat-sitte :wink:

Hehe, ja det er da brandærgerligt at jeg er flyttet helt herud hvor kragerne vender :wink: Jeg har jo boet i Risskov for år tilbage.

Hejsa!

Jeg bor i Linå og vil gerne “bytte” kattepasning :slight_smile:

Jeg har opdræt af Orientalere og har på nuværende 7 katte - men hvis du ikke er bange for at bytte pasning med en anden opdrætter (her tænker jeg på evt. vira mv. der kan slæbes frem og tilbage via mennesker), kan vi sagtens finde ud af noget.
Jeg er generelt ret booket op i weekender, så jeg skal have evt. pasning af vide i rimelig god tid :wink:

Uge 25 kan jeg godt passe misser - minus fra fredag d. 25 - søndag d. 27 juni - der skal jeg på udstilling Haderslev :wink:

Skriv hvis du er interesseret, så hitter vi ud af noget :slight_smile:

/Mette

Mette Mejdahl - Jamen det ville bare være super! :slight_smile: Jeg tør godt passe orientalere hos dig :wink:

Mht. uge 25, så er det faktisk sådan, at vi tager afsted lørdag d. 19 juni og er hjemme igen lørdag d. 26. Så hvis man måske kunne lokke dig til at se forbi søndag d. 20 også, så kan det vist godt gå…? Det ville bare være alletiders. Synes bestemt vi skal hitte ud af noget :smiley:

Camilla - Ja, helt ærligt. Hvorfor flyttede du også :wink:
Men godt dig og Mette vist kan finde ud af noget. :slight_smile:

Du får lige en PB :wink:

/Mette

Hej Camilla
Jeg kan hjælpe i det omgang det passer ind i mit liv og så længe det kun er et par dage. Jeg går jo i skole tæt på dig :slight_smile:

Tak Silke, jeg tror Mette og jeg finder en “pasningsordning” sammen, vi har i hvert fald det med uge 25 på plads, så det er super. Men tak fordi du tilbyder din hjælp, du må altså også sige til hvis du mangler pasning til din missekat :slight_smile:

Det skal jeg gøre… :slight_smile: Tak :slight_smile: Men spørg mig endelig, hvis du mangler… :slight_smile:

:tak: Det skal jeg nok huske :slight_smile: