Kattepasning i sommerferien

Hej alle i dejlige kattegale! :slight_smile:

Først og fremmest, så ved jeg godt jeg er lidt tidligt ude :ups:

Min kæreste og jeg står i den situation, at vi i uge 28 i sommerferien skal i sommerhus sammen med hele den pukkelryggede, og i den forbindelse mangler vi nogen til at se efter misserne.
Vi har desværre ikke mulighed for at tage Teddy og Emma med, da der kommer en hund med derned som BESTEMT ikke kan lide katte :S

Kattepension kunne selvfølgelig også være en mulighed, men da Emma ikke er så glad for fremmede steder, ville dette være en aller sidste udvej.

Derfor leder vi efter en der kan komme og fodre, nusse og tømme missernes bakke mens vi er væk :slight_smile: Vi bor i Vanløse og dækker naturligvis eventuelle transportudgifter :slight_smile:

:heya:

Ja kender den godt :slight_smile: Men det kunne jo være dejligt hvis der var nogle herinde fra der kunne hjælpe :slight_smile:

Jeg ville ellers gerne, men jeg syntes der rimligt langt til Vanløse fra Horsens. :wink:

Hehe ja det er nok lige i overkanten af hvad jeg vil dække af transportudgifter :wink:

Prøv at kikke på vores liste her :slight_smile:
http://www.kattegale.dk/content.php?10-kattepassere

Rikke kan da bare holde en sommerferie-uge i din lejlighed :wink: København er sådan en dejlig by! :smiley: Og en wildcard-billet frem og tilbage er da ingenting i forhold til at sætte katten i pension.

Jeg tror så også pensionerne er fyldt op ang. sommerferien på nuværende tidspunkt.

Mine bliver til den tid kigget efter af en kollega - det bliver løsningen i år

Hvor i Vanløse bor i? Er det i nærheden af offenlig transport?

Det ligger tæt ved Damhussøen, det tager ca 10min at gå fra Flintholm St og der er også busser der går næste lige til døren :slight_smile: