Kattepension i københavnsområdet

Jeg har en kammerat på sjælland, som lige har skrevet til mig og spurgt om jeg vidste hvor der var en kattepension i københavnsområdet. Han har en kammerat som skal på 14 dages ferie i Ægypten, og mangle pasning til 2 mainecoon katte.

Da jeg jo bor i nordjylland og ikke kender så meget til hvad der forefindes på sjælland, tænkte jeg at der måske var nogle herinde, som kunne hjælpe mig med det spørgsmål.

http://www.kattesjov.dk/htm/kattepensioner.htm har en masse gode linkt til kattepensioner…

KBHs dyrehospital har en der efter sigende skulle være fin :slight_smile: har aldrig hørt andet…

Hvis ham der skal til Ægypten bor i nærheden af verstegnen - så kan det da være vi kan finde ud af noget med pasning i eget hjem ?

Knus og kram

Jeg ved desværre ikke hvor han bor, men det kunne jeg jo prøve at finde ud at, og forslå ham muligheden for pasning i eget hjem.
Jeg vender tilbage når jeg har fundet ud af noget.

Du er meget velkommen :slight_smile: bor han i nærheden vil det da være mig en fornøjelse :slight_smile:

Knus R

Jannie, som står for KBH’s Kattepension (en del af KBH’s Dyrehospital) er bare rigtig god! Hun er uddannet veterinærsygeplejerske og har virkelig styr på katte! Der er mulighed for store bure, hvor begge katte kan være og de bliver virkelig passet godt :smiley: Er der det mindste i vejen, er hun hurtig til at tage sig af “problemet”. Jeg kan kun anbefale det sted!