Kattes personligheder

Hvor er det altså fascinerende, at lære to nye killinger at kende:inlove:. Nini og Ninja er simpelthen så forskellige, hvilket er ekstra sjovt når nu de næsten er identiske af udseende:tihi:.

Nini er meget laid-back, ekstremt kælen og kontaktsøgende, hopper op i skødet på os og vil nusses. Han er madglad og spiser alt hvad der serveres. Han er meget medgørlig, vil gerne ligge på skulder og kan lide at blive båret.
Ninja er derimod…en ninja. Hun har krudt i røven, klatrer op alle de højeste steder hun kan finde, er her og der og alle vegne på en gang, vil gerne kæles men har ikke tålmodighed til at ligge ret længe af gangen, der skal ske noget og hun ELSKER når min datter gider løbe rundt med en snor bundet i en fjerbold, så ræser Ninja efter og er så kåd og glad, at vi er helt kvæstede af grin.

Doven, magelig Nini, krudt i røven Ninja. Simpelthen så underholdende :thumbup::smiley:

1: typisk Nini
2: typisk Ninja

Det skønt sådan noget :slight_smile: Mine katte er også vildt forskellige. Det er egentlig meget rart. Så har man en at boxe med og en at putte med :smiley:

Åhhh hvor er de dog bare bedårende :hjerte:

Hvor er de dog smukke og dejlige:-)

Jeg har mødt mange katte, men aldrig to ens:-)