Skatte kat design er blevet sponsor for Birmanworld.com - og jeg kan varmt anbefale jer, at købe en af de super smukke kattesko til at sove og hygge i.
Håber I vil finde interessen for at kigge ind på www.birmanworld.com - den er med ny design, men ikke helt færdig endnu - men kig lige forbi en tur - det koster ikke noget
Hilsen Heidi - ejer af Birmanworld.com - en Verdensomspændende birmaportal for opdrættere og ejere af racen
Ps…måske har jeg postet tråden forkert, men så må den flyttes, men jeg kunne ikke lige se hvor jeg ellers skulle sætte den ind
[QUOTE=Skattekat;731229]Utroligt hvad en lyserød sutsko kan gøre
Jeg kan dog ikke finde mit navn/logo nogen steder … men det er måske ikke kommet på endnu ?[/QUOTE]
Der er tilsyneladende nogle links, der ikke virker endnu, men prøv f.eks. her.
[QUOTE=Skattekat;731395]Tak
Det e nok bare jeg, der både er blind og døv [/QUOTE]
nej øv - tak for opdagelsen, og er straks rettet til, så det også funger det link
Jeg ved, at en birmapige allerede er fanget at sutskotrenden, og håber hun snart får købt en til hendes birmaer - forstår godt, at hendes liv ikke er fuldendt uden ;O) - eller hendes katte :O) så der er allerede resultat af dit sponsorat Hrönn og det er jo fedt for mig, at reklamen virker
jeg takker dig endnu en gang, at du gad støtte projektet med en sutsko - og der er jo plads til flere, hvis de har lyst til at give et sponorat til det kommende år i Birmanworld - jeg er bare lykkelig for, hvis jeg hvert år kan få dækket de ca. 500,- siden koster at drive, ud over det frivillige arbejde. Om det så er rene kontanter eller brugbare ting, er jo et fedt.