Katteseng - Nullerput - Et par spørgsmål

Hvem er det nu som syr disse?.. kamikaze ?..

Jeg har selv noget stof jeg kunne tænke mig kunne bruges til en eller 2 kattessenge/nullerput - hvor meget stof går der til én, som skal være af typen 2 siamesere kan ligge i (ja, ja, jeg ved godt at siamesere lægger sig 4 i én til 2…) men altså…!

Hvilken størrelse passer til 2 siamesere? - og hvor meget stof skal jeg så regne med skal bruges?..

På forhånd tak… :slight_smile:

Jep, Brita Kamikaze syer dem til fordel for hittekat :slight_smile: Derfor køber jeg altid mine hos hende fremfor at sy selv :høhø:

• jeg skulle måske lige præcisere, at jeg netop gerne vil have dem syet af “eksperten” - dog vil jeg bare gerne have dem udført i noget stof jeg har liggende… :wink:

Ah, men send evt. en PB til Brita og spørg? :slight_smile: Hun ved det nok bedst…

Nu befinder du dig på sjælland så det er måske nemmere med Skattekat som også syr kattesenge - ikke at du ikke skal støtte hittekat blot er det andet måske nemmere :slight_smile:

Der går ca. 80 cm stof (alt afhængig af stoffets bredde) til en seng.
Som andre skriver er det nok lettest Hrönn laver den og ellers siger du bare til

Eller mig :wink:

Selvfølgelig, og dig :slight_smile:

Jeg kan sige at den blå som mine tre kan være i er 40 cm målt indvendig og ca 50 cm målt udvendig… Den passer til en, to eller tre siamisser afhængig af hvor varmt det er :wink:

Tak for alle svarene - stofstykket jeg har, måler 157 x 148.

Det er canvas - altså ikke “gardin-stof” - men lidt mere groft “møbelstof”…

Altså - jeg har ingen præferencer for, hvem der skal sy - så jeg kan vel bare lægge opgaven i licitation? :slight_smile:

Den der har tid og lyst kan melde sig - så sender jeg stof og betaler naturligvis hvad der nu er prisen for en sådan opgave?..

Nullerputseng sat i licitation…jeg syntes det er SÅ morsomt :klapper:

Kan du lave 2 stk. ud af det stofstykke jeg har, Brita? :slight_smile:

Det vil jeg tro, hvis det har de mål du skriver.

Sådan - Aftale indgået - jeg glæder mig! :slight_smile:

Hmmm jeg vil godt lige vide om du har modtaget flere skriftelige tilbud i lukket kuvert? En licitation skal vel genopslåes, hvis der ikke er tilstrækkelig med tilbud :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:
(Tillykke med projektet Brita :smiley: )

Kan man ikke faa lov at se et billede af saadan en seng? Jeg bliver lidt nysgerrig. :wink:

Kæmpe nullerput til 40kg hund :stuck_out_tongue:

Vel til omkring 3-4kg kat? Det ved Brita

Her er en stor bagerst (passer til en mormis med et kuld killinger 5-6 stk)
Den røde og en firkantet ca. 3-4kg vil jeg skyde på.

Tak for det! Det ser ud til at dyrerne godt kan lide dem. :slight_smile:

Det kan de :slight_smile: Det er de eneste senge herhjemme der bruges :slight_smile:

Nej de ELSKER dem :slight_smile: specielt fordi der altid er kattemail med :wink: