Kattesikker have

vi er igang med at faa lavet hele haven om.
Men hvad gör vi med havehuset?? Som jeg kender vores Prili og Bluebella… kravler de sikkert op ad husets väg og op paa taget og vil kunne finde den vej ud i friheden??
Ellers blir haven kpl. indhegnet med disse elementer:

-samt der kommer vinkler med net paa… skulle det ikke väre nok??
eller har i nogle gode raad, tipps og ideer??

Jeg har net over hele løbegården, så skal jeg ikke bekymre mig om de plidselig finder på at klatre og forsøge at finde en vej ud i friheden.

Vi har en löbegaard… men denne gang er det hele haven der skal laves kattesikker… vi kan jo daarligt have et net over hele haven… der er haven for stor og for forvinklet…
jeg har tänkt over at faa sat vinkler med net op ad väggen paa havehuset…?
eller maaske ström??
Jeg aner det ikke, hvad der er bedst?

Jamen hvor stor er den have, for jeg har net over 300 kvm, det er egetligt uden problemer.
Jeg har også en eltråd rundt i kanten, men den er aldrig tændt.

Jeg vil nok gøre som du selvforslår, sætte vinkler på havehuset så det forhindre kattene i at kravle op på taget :slight_smile:

:ok::ok::ok:

Der er en masse gode tråde med billeder herinde om netop dette emne - har bare ikke tid til at finde dem lige nu, da jeg er på vej ud af døren…

:pote::pote:

[quote=Heidi;197411]Jamen hvor stor er den have, for jeg har net over 300 kvm, det er egetligt uden problemer.
Jeg har også en eltråd rundt i kanten, men den er aldrig tændt.[/quote]
Hvordan får du så fjernet alle de visne blade om efteråret og sneen, der kan lægge sig som en dyne oven på nettet?

Det var i hvert fald et problem for mig, da jeg boede i en gårdhave og havde net over hele haven.

Sneen falder igennem, har ikke tænkt over det med bladende, så det må åbenbart heller ikke ha været et problem.
Jeg har lidt problemer med at beskære et stort træ jeg har fordi det vokser igennem nettet, men så skjuler det også nettet lidt og biholder kattesikringen