Jeg har en svaghed for strips med katte, selvfølgelig med katte, og det er slet ikke fordi jeg er nørdet -engel jeg kan bare godt li katte, jeg har i tidens løb gemt dem jeg synes var sjovest, med Kit´n´Carlyle og Dharma the cat, nu har jeg oploadet dem, har i lyst til et lille grin, kan I finde dem her.
Jo jeg kan osse godt li Garfield, desværre har jeg ham kun i papir-udgave og energien til at scanne dem ind, er taget på langvarig ferie
[quote=Marianne H;205611]Jeg har en svaghed for strips med katte, selvfølgelig med katte, og det er slet ikke fordi jeg er nørdet -engel jeg kan bare godt li katte, jeg har i tidens løb gemt dem jeg synes var sjovest, med Kit´n´Carlyle og Dharma the cat, nu har jeg oploadet dem, har i lyst til et lille grin, kan I finde dem her.
Jo jeg kan osse godt li Garfield, desværre har jeg ham kun i papir-udgave og energien til at scanne dem ind, er taget på langvarig ferie [/quote]
Hvor???
Jeg får selv Kit´n Carlyle og Garfield hver dag i min mailbox, men Dharma kender jeg ikke.