Kattetema i Firefox

Jeg fik et sjovt tip på at andet forum på hvordan man kan tematisere sin Firefox browser med katte, og det vil jeg selvfølgelig gerne dele med Jer. Det kræver selvfølgelig, at man anvender den seneste version af Firefox.

1: Klik på Funktioner og derefter på Tilføjelser. Hvis man gerne vil anvende genvejstaster, så tryk på Ctrl + shift + A (Windows) eller æble + shift + A. (OS X). Shiftknappen er den tast hvor der er en pil.

1. Søg efter: Red Cats (blue flavor)

2. Installer og genstart Firefox

Temaet findes i både blå og grøn. :slight_smile:

Her er også et lille screenshot/billede af det grønne tema:

Ej hvor sødt :slight_smile:

Jeg har brugt det grønne kattetema længe:)

[QUOTE=dkkorat;581421]Jeg har brugt det grønne kattetema længe:)[/QUOTE]- Jamen søde Camilla. Sådanne ting, skal du jo fortælle om herinde, så alle vi andre kunne have fået det. :stuck_out_tongue:

Jeg har også brugt kattetemaet længe, men nu har jeg skiftet over til Simon’s Cat tema. Det kan man nemlig også få til Firefox :høhø:

Jeg har gså fundet et kattetema hos FF, det jeg har er med killinger

Links :?

Jeg har også brugt kattetemaet længe - og så skifter jeg en gang i mellem…lige i øjeblikket kører jeg med blomster og sommerfugle.

Man kan jo også lave sit eget banner til sin browser med sine egne katte inde på Firefox. Eller med sine børn, eller hvad man nu vil…

Simons Cat: Resultat af søgning efter "simons cat" – Tilføjelser til Firefox (da)

Men ellers gå ind under Personas på Mozillas hjemmeside, og søg på cat. Så kommer der mere end 1000 forskellige at vælge imellem.

Jeg har mariehnøner :smiley:

Virker alt det her kun til firefox??
Jeg har safari. Kan man ikke få noget dertil???

[QUOTE=Rikke og Mis;581676]Virker alt det her kun til firefox??
Jeg har safari. Kan man ikke få noget dertil???[/QUOTE]- Desværre har Safari ikke den samle nemme måde at ændre temaer på, og de få temaer der er inkluderer ikke katte, medmindre at man vil lave sit eget tema, men det er vist en ret kompliceret opgave. Ellers vil jeg da næsten anbefale dig at anvende Firefox til OS X i stedet for Safari. Jeg synes i hvert fald at Firefox er en bedre browser end Safari. :cool2:

Det katte-tema jeg har hedder Savannah

Og glemte i mit først indlæg at skrive at mit tema er som billede i browseren, dvs. i toppen og bunden.
Jeg har ikke oget tema på mine “knapper”, det har jeg haft, men tængte lige til bare at have standarden lidt.