Kattetøsen-too har nået 1000 indlæg

Hjælp med at finde på et rigtig godt navn til hend.

Om sig selv skriver hun dette:

Om Kattetøsen-too
Hvilken race eller racer har du?

Huskat
Hvor mange katte har du?
5
Er du opdrætter?
Nej
Hvad hedder dit stamnavn?

Når jeg ikke er kattegal:
Arbejder som dagplejer, så jeg har med Danmarks fremtid af gøre :wink: … elsker at rejse sydpå til Grækenland som jeg har tabt mit hjerte til.
Så læser jeg gerne en go bog, eller nusser rundt ude i min have.
Elsker orkide’er, har MANGE af dem, måske for mange :wink:
Har 5 katte, en udekat og 4 indkatte.
Her bor jeg!
Galten - Østjylland
Beskæftigelse
Dagplejer

Pertentlig Plante, Pattedyr og Pattebørns Passer… :høhø:

Folk der kan holde liv i orkider har jeg dyb respekt for. Min storesøster kan, og hun er pertentlig omkring dem.

:tihi:
:smiley:
:lol:

Julia… du er altså fantastisk :lol:

Oprindeligt postet af Barky
Pertentlig Plante, Pattedyr og Pattebørns Passer… :høhø:

		 		 	  Først ... den var da meget sjov og rimer :ok:  mennn .....

Pertentlig vil jeg nu ikke kalde mig … et nogenlunde ordensmenneske er jeg nok … og at kalde mine dagplejebørn for pattebørn, nej det kan jeg ikke rigtig li :?

men et godt forsøg …:stuck_out_tongue:

som jeg har skrevet så er jeg nok lidt et ordensmenneske, go til at finde på løsninger i forbindelse med problemer i hverdagen og mit arbejde.
… er nok også lidt en handywoman, … det er man nød til når man er alene mor … er også hjælpsom.

Hjælpsom alenemor og handy problemknuser

Jeg kender jo Lene for noget godt. :slight_smile: og en hel masse efterhånden.
Jeg har sat min egen hjerne i blød…og talt med Kæresten også…han kender jo også Lene.

Vi er i fællesskab kommet frem til, at følgende forslag “bare lige” passer på Lene…håber naturligvis Lene er enig, ellers er det bare ærgeligt…:smiley:

Rejsende hjælpsom huskatteejer m. humor og orkide’er

Hjælpsom humoristisk handy huskatteejer med orkide’er i vildt flor

Tænker videre…måske kommer der flere…