Katteudstilling i flensborg

hejsa

hvem kommer til udstillingen i flensborg, hvem skal udstille og hvem skal bare være tilskuer.
vi skal derned som tilskuer og napper da så lige en week med campingvognen dernede og får købt ind til julen samtiddig.

Jeg tager derned med Diego begge dage. Jeg følges med Tina hendes Junior og Tine med hendes Milagro, med Tinas bror som chauffør. Vi bor på hotel et eller andet sted i Flensborg :slight_smile:

Der er allerede oprettet en tråd om Flensburg her:
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=1863 :slight_smile:

Og jeg supplerer da lige Eva og siger ja, jeg kommer med Junior - og vi fire mennesker og tre kræ er indlogeret på Hotel Nordig i Flensborg fra fredag til søndag.

Og efter en lille prøvetur med vores bagage til Strib i søndags, er der sat en eftersøgning i gang på en billig lejet tagbox så vi kan tillade os at shoppe lidt også -tihi

Ja så fik de (Tina og Eva) også afsløret mig, men så behøver jeg jo ikke skrive så meget:) Som skrevet har jeg Milagro med begge dage.

Jeg kommer med Qaiser og Zeus (britter) begge dage… Jeg har fåndet mig et billigt overnatningssted i Kruså, så det skal nok blive godt…
Glæder mig…:slight_smile:

ja vi skal osse bo ganske tæt på kruså mens vi er der