Katteudstilling i Odder? Ja jadet skal de jo sige meeeeeeen

Eji hvor har du fået det billede fra, hvem har været så fræk at give dig det…

Pzzzzz det virkede…[/quote:10ng3pf2]

Jaaaaaaaaa søde hanne det er en hemlighed -høhø Meeeeeeeeeen jeg er glad for at høre at det viorkede, at du fik lov at komme med aligevelle [bigloony]

Det er da til at fange alle mine tårer -ked da Johnny bare kørte hjem uden mig. -ked jeg havde jo sukket siden jeg så hans billede i sidste uge -ked -ked Og jeg havde endda barberet mig så jeg var fin -ked -ked Havde ikke regnet med du var så ond Sine gry.[/quote:3msexrjy]

Nåååååååååå lille karen -blåblå det er jeg ked af at høre -sorry -sorry Klarer du den aligevelle? -ked
-kramer

Det er da til at fange alle mine tårer -ked da Johnny bare kørte hjem uden mig. -ked jeg havde jo sukket siden jeg så hans billede i sidste uge -ked -ked Og jeg havde endda barberet mig så jeg var fin -ked -ked Havde ikke regnet med du var så ond Sine gry.[/quote:jk0tbdwf]

Nåååååååååå lille karen -blåblå det er jeg ked af at høre -sorry -sorry Klarer du den aligevelle? -ked
-kramer[/quote:jk0tbdwf]

Ja tak fordi du tager hensyn til mit sarte hjerte -xxrotflmao -xxrotflmao Men Hanne var god til at trøste mig -LOL -LOL

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ det var godt søde Karen -forelsket