Katteuld

hehe, var ikke klar over at du var gået i gang med at samle :tihi: Jeg får næppe tid til at spinde så meget før jeg er færdig med bacheloren, så lad det bare gå til én, der kan bruge det :slight_smile:

Det er sikkert heller ikke ens fra bank til bank. Jeg har Arbejdernes Landsbank. De er ikke de værste med gebyrer… men sikkert heller ikke små engle L Jeg har bare ikke tænkt mig at skifte uanset :slight_smile:

Ihhh hvor lyder det fornemt.
Jeg er lige vågnet - og familier er begyndt at røre på sig, så jeg kigger ind igen om et par timer :wink:

Jeg har Danske Bank og har ikke betalt en krone for overførsler fra min lønkonto/budgetkonto til danske konti - eller for at betale girokort - i de sidste mange år :slight_smile: Og før da sikkert heller ikke, men det er så mange år siden, at jeg ikke kan huske det :slight_smile:

Hehe, nej… Jeg fik heller aldrig fortalt det :tihi: Det var bare dig og Ann K, der snakkede om det, og så tænkte jeg at du måske også kunne bruge noget rød fra Diego…
Men jeg ser om det stadig duer, og så får Ulla det i stedet :slight_smile:

Vi har Nordea. De er SKOD! Vi havde verdens bedste bankrådgiver der tidligere, men hun arbejder nu med bolig (eller sådan noget), og det “team” vi har nu er bare rædselsfulde :frowning: