Katzen-deko

Jeg har længe villet købe et nyt kradsetræ, men bliver ved med at tøve, da jeg igen og igen synes at dem som Katzen-deko laver er de absolut pæneste. MEN - de er monster dyre -what og det er nok derfor, at jeg ikke har købt noget endnu. Så inden jeg alligevel kaster mig i en mange tusind kroners-investering vil jeg lige høre om der er nogen herinde, der har købt træer eller andre ting derfra, og om I kan anbefale det?

Har selv to senge, som jeg - og ikke mindst mitterne - er meeeget tilfreds med. Tilmed er de pæne, neutrale og kan vaskes ved 60 grader. :ok:

De kan ses her:

Jeg kan ikke umiddelbart se stolpetykkelser på siden, men jeg vil give dig ret i, at de ser meget dyre ud.

Nogenlunde samme neutrale udseende, særdeles god kvalitet og mere rimelige priser finder du hos www.petfun.de :slight_smile:

De ser fine ud:) - træpladerne i bunden uden plyds er super:thumbup: (plydset bliver alligevel kradset af:S) - men jeg savner klart info om stolpernes diameter… jo bredere stolperne er, jo mere stabilt er miljøet… Og så synes jeg, de er ganske dyre:uha: - især når man tænker på, at der skal beregnes porto oveni-surrender

Har du set de nye træer, Ann K forhandler:? De er fra Armarkat http://annk-butik.dk/katz.html Pga det meget træ er der ikke så meget plyds, der kan blive flået i stykker:ok: - og så er de med garanti stabile:ok:, ellers ville Ann K ikke forhandle dem:thumbup:

Tak for svar begge to - har været inde og surfe big time nu… :stuck_out_tongue:

Jeg er nok mest vild med dem fra Petfun - de ligner mest dem fra Katzen-deko, så det ender nok med sådan ét - under halv pris ift. det som jeg ville have haft fra Katzen-deko! Skal nok sende billeder når/hvis jeg køber ét… skal lige have råd… :ups:

[quote=Bamselette;474011]Tak for svar begge to - har været inde og surfe big time nu… :stuck_out_tongue:

Jeg er nok mest vild med dem fra Petfun - de ligner mest dem fra Katzen-deko, så det ender nok med sådan ét - under halv pris ift. det som jeg ville have haft fra Katzen-deko! Skal nok sende billeder når/hvis jeg køber ét… skal lige have råd… :ups:[/quote]

Nogen af Petfuns modeller kan også fås på Zooplus, hvor du jo trods alt kan få 10% rabat på dine indkøb (og gratis fragt indtil slutningen af november). Det er jo værd at tage med :slight_smile:

Ja, det så jeg, men jeg bestilte i går på deres side, og kunne ikke finde det sted hvor koden skulle sættes ind… Så troede, at det var for sent… Så det, jeg har købt i går har jeg givet fuld pris for…:thumbdown:

Det skal du sætte ind på den side, hvor du har hele ordren listet op og også vælger, hvilket land fragten skal beregnes til - altså som noget af det allersidste, du gør :slight_smile: