Kedede mig i eftermiddags

…og hvad er så mere nærliggende end at tage sig noget til i det lille hjem.

Godt nok var der mange andre ting der vist trængte mere til en kærlig hånd - men min opmærksomhed fandt altså dette hjørne i stuen bag døren til min entré:

Hulen er den eneste rest fra et oldgammelt kradsetræ og er livsnødvendig for de gumpetunge af kattene som ekstra trinbræt, når de skal op ovenpå den højre reol ved siden af. Men jeg hader simpelthen det pelsstof af et godt ord, så nu skulle der altså forandring til.

Som sagt, så gjort.

En time, 40 polstringssøm og 1 meter velboa giraf-pels senere så hjørnet sådan her ud:

Jeg fik endda plads til mine to lemur-bamser købt i Ree Park sidste sommer.

Og det afrikanske hjørne blev straks kvalitetsinspiceret af yngste-missen Niggi:

Tror det er godkendt - hun ser ikke helt utilfreds ud:

Det er absolut ikke det kønneste gør-det-selv arbejde jeg nogensinde har lavet, men bare det at hulen ikke er grå med poter mere hjælper på helhedsudtrykket.

Så kan jeg tage mig sammen til at give næste hule samme tur. Har en akkurat magen til men i ensfarvet grå, der står længst væk øverst oppe på den højre reol og tilhører Devi. Men jeg tror lige min tommelfinger skal komme sig over alle de hammerslag den har fået i dag - sådan nogle postringssøm er altså ikke særligt lange kan jeg hilse og sige -rulleøjne

Den ser i hvert fald meget bedre ud nu end før du gik i gang, super arbejde, og missen kan li’ det, hun er smuk -love

Det er et stykke flot håndarbejde du har banket ned der…men det kan nu ikke måle sig med katten. -forelsket

Wow det er flot [bigloony] -thumbs Utroligt hvad sådan en gang ompolstring kan gøre -thumbs -thumbs

Et ægte giraf hjørne -thumbs
Ser rigtig hyggeligt ud… Og smuk misser [smilie=hate-tunz.gif]

Du ER altså så kreativ Tina, flot -thumbs :slight_smile:

Sørme om ikke også jeg kedede mig lidt i dag…så det blev til det første eksperiment med min nyindkøbte elektriske mini-skruemaskine der har kostet en hel 50’er.

Skyndte mig at tage et billede af resultatet, for jeg har på fornemmeren at det ikke holder længe, tror jeg skal have fat i en boremaskine, og nogle rawplugs før det holder.

Men indtil videre har Gizmo i hvert fald fået sin helt egen trofæhylde:

Nogen der vil skyde på hvornår den falder ned i min fladskærm -what

Har du bare skruet direkte i en gipsvæg?
Så vil mit gæt være 3´gang en af kattene hopper op på den…
Men godt dét ser den altså ud, den hylde!!

[quote=“Poly-Cats”]

Har du bare skruet direkte i en gipsvæg?
Så vil mit gæt være 3´gang en af kattene hopper op på den…
Men godt dét ser den altså ud, den hylde!![/quote]

Ved faktisk ikke helt hvad der er inde i lige præcis den væg - men jeg tror det er mursten, for det var lyserødt støv der kom ud :smiley:

Jeg tror heller ikke den holder længe, overvejer faktisk imens jeg sidder her om jeg skal tage den ned igen, og så tigge mig til at låne de ting jeg mangler fra min far. Tror ikke jeg har nerver til at lade den hænge -rulleøjne

EDIT: Har lige taget hylden ned igen…det knasede så ubehageligt da lillebitte Devi skulle tjekke den og stod op med forpoterne på kanten - suk - om igen -upssa

Ihh hvor du ulmer af kreative ideer. giraf hjørnet er MEGET nydeligt!! -thumbs

Men tror at du sætter dine nerver voldsomt på prøve hvis du lader hylden hænge, selvom den ser flot ud!! -uha

Det hjørne blev da vildt godt :smiley: :smiley:

TrofæHylden holder til den falder ned :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Enig -thumbs -forelsket -høhø

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

ups, glemte helt at skrive… sikke da et dejligt hjørne dine katte har fået sig