Keder mig.. (OL)

Er der andre end mig der er ved at være godt træt af, at de viser OL over begge de danske kanaler…

Jeg glæder mig ligefrem til at se tv.avisen…

Puha, hvor længe mon det OL hallø vare… jeg er altså bare ikke til sport…

og har desværre kun de 2 kanaler at se på… tv.2 og DR…

Hmm…

Hvad skal vi lave… fy fy skamme det må du ikke… jo jo det må vi goooodt

ej hvor jeg keder mig…

Kan sagtens følge dig Hanne [smilie=hate-smile.gif]

Det eneste jeg ser er Herre Håndbold,kun fordi de danske drenge er med…
Så jeg har fundet nogle bøger frem,som jeg har haft liggende længe.Så mon ikke de når at blive læst i løbet af de næste 14 dage hvor OL varer -høhø -høhø

Stakkels dig Hanne… det varer til den 24. august… så der er en del dage du må lide endnu :stuck_out_tongue: Trist at du kun har 2 kanaler så :frowning: Har du ikke nogle gode bøger du kan læse i de næste mange dage :slight_smile:

Jeg kan godt li’ at se noget af det… men bestemt ikke det hele :stuck_out_tongue: men er så heldig at have én hulens masse kanaler at vælge imellem…

Jeg er heller ikke sportsinteresseret, men det med OL bekymrer nu ikke mig, for jeg ser i forvejen ikke ret meget TV og radioen er ALDRIG tændt her - og stort set aldrig lyd på computeren. Jeg hører naturen, kattene og os selv … Og jeg keder mig ALDRIG er højst lidt rastløs en sjælden gang …

læse tja det kunne jeg jo… eller se at får skrevet et på afhandlinger… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: hmm

Ha ha… det lyder da spændende med de afhandlinger -thumbs og så lidt god musik på lydanlægget… så er der dømt hygge -lyside

Hvad med noget spændende på dvd Hanne? På vores bibliotek kan vi låne mange spændende ting.

Åhh det må være såå kedeligt så!

Jeg kan heller ikke fordrage at se sport, da jeg var yngre så jeg dog altid wrestling -rofl -rofl -rofl

Heldigvis har vi nok kanaler at skifte imellem imens dette OL står på -høhø

-thumbs der smutter jeg ned i morgen… altså på det bibilotek der ligger her i byen

Frem med håndarbejdet søde Hanne -thumbs
Start evt. med at lave juleting -thumbs Det er rigtig hyggeligt at lave nu hvor solen stadig skinner -thumbs

OL er altså heller ikke min ting.

Hanne, du kan da bare jagte kattene med kameraet så spamme med billeder herinde. Det slår to fluer med et smæk. -what

Du keder dig ikke mere og vi keder os ikke fordi vi skal se billeder og kommentere -høhø

Jahhhhh -thumbs [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]
Helt ENIG

Hanne nu er jeg rigtig ond -jegerenheks

Mit Tv for tiden er en fødekasse, med et tilpas stor skærm hvor jeg ser verdens sødeste killinger -sorry -sorry -love -love

Og jeg har 325 m2 gulve du må låne og vaske…23 vinduer at pudse og en masse bede at rengøre for hønsetarm.
Hvornår kommer du -høhø

Du er ski da også altid fyldt med go’e ideer [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg ser absolut ikke OL og da slet ikke i år fra Kina, så jeg finder på noget andet (heldigvis har jeg da mere end to kanaler at se på hvis det skulle være, men der er nu alligevel mange af de andre der også viser OL.)

Resten af min aften kommer formentlig til at foregå på sofaen med min meget sene aftensmad (har lige sat ris over) mums, og så en film i dvd-afspilleren…der skal jeg så lige hitte ud af hvad det skal være for en.

Og så vil jeg bare slappe af, for i morgen tidlig starter jeg i nummer 2 4-ugers praktik i min for-revalidering og jeg ved at jeg ikke får noget søvn i nat, så hellere slappe lidt af på forhånd :smiley:

-jegkrydser pøj pøj imorgen…håber du får nogle søde kolleger [bigloony]

-rækkermegatunge

er på vej… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: så kan jeg nusse dine katte, mens du ornder dert skal gøres -engel

-thumbs -thumbs og når det er gjort kan jeg lave påsketing