Kender du hende eller vil du gerne være hendes nye slave?

Denne skønhed har holdt til udenfor et plejehjem i Aalborg i flere uger nu…hun forsøger, at komme ind men hun er ikke velkommen hos ledelsen, en stor del af personalet og hos mange af beboerne:(

Nogle venlige sjæle hos personalet har fodret hende, hvilket er både godt og skidt…godt for den bette snuske er/var meget sulten…skidt fordi hun nu tror plejehjemmet er hendes hjem.

Flere i området har lagt mærke til hende men ingen vil kendes ved hende eller ved, hvor hun kommer fra…jeg har så i nat hentet hende og bragt hende til et midlertidigt hjem…dette fordi om et par måneder kommer hun nok i sit første løb og så har plejehjemmet ikke bare et problem med en tilløber men et problem med en tilløber med vinterkillinger:(…og det kan mit hjerte bare ikke bære:ked:

Hun er sød, kælen, legesyg, putteglad og ved, hvordan man bruger en kattebakke…og smuk er hun osse, et rent kup for en heldig slave:wehuu:

Kender du hende? eller kender du en’ som har -eller har du selv lyst til, at blive hendes nye slave?

Gud hvor er hun flot. Øv jeg ikke har plads til flere.

Er hun ticked tabby?

Hvor er hun fin, hun finder da snart et hjem, den lille dejlighed.
Knus Elin

[quote=Sheer;223913]Gud hvor er hun flot. Øv jeg ikke har plads til flere.

Er hun ticked tabby?[/quote]

:ups:Må være dig svar skydig…jeg har ikke forstand på farver…jeg har aldrig set den farve/mønster på en husmis før…men ualmindelig smuk er hun:wehuu:

Meget smuk!
Godt hun er så langt væk fra København. :slight_smile:

Åååh…hvor er hun smuk.:slight_smile:
Jeg har foreslået, at vi fik 1 eller 2 katte på vores afdeling;
men vi har så stor udskiftning af patienter - så det er der ikke stemning for -

Ingen orker at “slås” med de pårørende. :frowning:

[quote=DaneX;223919]Meget smuk!
Godt hun er så langt væk fra København. :)[/quote]

Langt:?..Nej nej, hun er kun 3 timer væk:tihi:

Hun er godt nok smuk - Jeg går ud fra, du både har set efter hende og fremlyst hende på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.forsvunddyr.dk

Efterlysninger på DB er tjekket x flere i løbet af de sidste mange uger og hun er blevet fremlyst:)…og hun har fået/haft elastik halsbånd på med en lille seddel i en lille silkepose, som heller ikke har givet respons:(

Forsvundnedyr kender jeg ikke men jeg vil straks kigge på linket…tak:)

Hvor er hun bare smuk! Hun ligner en pigeudgave af vores Basil!
Jeg håber snart hun finder et hjem!

Det er også meeeeeeeeeeeeeeeeeeget langt, hehe
Og det er nærmere 4 timer end 3 timer for mig. :wink:

Men for hel**** hvor er hun smuk. En rigtig dronning (for et par prinser? hehe).

[quote=DaneX;223982]Det er også meeeeeeeeeeeeeeeeeeget langt, hehe
Og det er nærmere 4 timer end 3 timer for mig. :wink:

Men for hel**** hvor er hun smuk. En rigtig dronning (for et par prinser? hehe).[/quote]

Hvad er det for en traktor du kører rundt i:p…nej du, få du dig et blå lyn som mit, så tager det kun 3 timer:rock:

Okey så…jeg overholder måske ikke heeeelt fartgrænserne:ups:

Transport kan altid fikses, når kattevenner hjælpes ad (udi min ringe erfaring).
Hvis du vil tage hende ind permanent og få hende neutraliseret, DaneX, så har jeg et par ting, du gerne må få - bakke, transportbox f eks - lidt foderprøver, så du kan se, hvad hun kan lide, kan også fremtrylles :ok:

Hvis nogen kører, giver jeg gerne en sjat til benzinen :ok:
Og jeg er sikker på, at der er flere, der gerne hjælper med en sjat dit og dat.
Hvem kan tage smuklingen til sig?

[quote=MiSi;223995]Transport kan altid fikses, når kattevenner hjælpes ad (udi min ringe erfaring).
Hvis du vil tage hende ind permanent og få hende neutraliseret, DaneX, så har jeg et par ting, du gerne må få - bakke, transportbox f eks - lidt foderprøver, så du kan se, hvad hun kan lide, kan også fremtrylles :ok:

Hvis nogen kører, giver jeg gerne en sjat til benzinen :ok:
Og jeg er sikker på, at der er flere, der gerne hjælper med en sjat dit og dat.
Hvem kan tage smuklingen til sig?[/quote]

Jeg giver også gerne en skilling til både benzin og neutralisering, hvis nogen her på øen er interesseret i den ualmindelig smukke pige.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Hun ser ud til at være ticked tabby :ok: Smuk er hun ihvertfald

Hun ligner faktisk en kat, der huserede ved et plejehjem jeg arbejdede på (i Nørresundby) Det var en hankat, men også blå ticked tabby (dog med lidt hvid) med hendes træk minder meget om hans.

Jeg håber hun finder et godt hjem :ok:

Ingen henvendelser på skønheden:uha:…at ingen savner hende, er mig allerdels uforståligt:venter:

I morgen bliver der lavet en aftale med min dyrlæge om, at få hende neutraliseret på tors- eller fredag…i samme seance får hun nr. plader i ørerne, så hun har bevis på, at hun er ønsket og elsket:wehuu: …for hun er godt nok en fin kælen puttetrold:fin:

Hvis du/I kender en’, som kunne ønske at nusse hende dagligt, så er al henvendelse meget velkommen:)

Anne…send lige billederne til min mailadresse…jeg har liige èn jeg vil videresende dem til :ups:

Hvor gammel vil I egentlig skyde hende til at være?

Ud fra billedet at dømme ser hun for mig ud til at være en ret ung kat, men dyrlægen vil muligvis kunne sige det via hendes tænder.

Nøj hvor er det da en smuk mis.
Nu blev jeg lige lokket ind på dette forum, fordi jeg var så letsindig at skrive på min Facebookstatus, at jeg da godt kunne bruge en hittekat mere.

En kat der endnu ikke er kommet i første løbetid, kan man vel skyde til at være et eller andet sted mellem ½ og 3/4 år gammel.

Mvh. Lisbeth