Kender du hende eller vil du gerne være hendes nye slave?

Hej Lisbeth.

Jeg tænkte nok du kom forbi, når jeg smed det link.

Du ønsker dig en kat mere, og denne misser ønsker sig et hjem…

Det passer jo som Hans i Grethe.

:ups:Jeg er meget flov:ups:…for jeg blev ringet op på vej hjem i morges af en som hedder Bodil…hendes gamle hunkat var sovet ind mæt af dage for 4 måneder siden og egentlig havde hun besluttet, at hun ikke skulle have kat igen…men efter at hun havde set missepigen havde hun ikke kunnet få hende af nethinden, så vi aftalte, at skønheden flytter ind hos Bodil når hun er blevet neutraliseret…hvilket sker i morgen…

Så:ups: Brita og Dorte, jeg beklager meget, at jeg var for træt/doven i morges til at opdatere i tråden, at hun havde fået nyt hjem, så I har arbejdet forgæves…

Lisbeth S…:ups:Jeg er virkelig ked af det, hvis du nåede at forelske dig i pigen…

Hvor er hun smuk og godt der er fundet et nyt hjem til hende :thumbup:

Hvor godt der er et hjem til missepigen. :wehu: Sådan en melding er altis velkommen :tak:

Dejligt at der blev fundet et hjem til den lille skønhed. Jeg tænkte også ticked tabby da jeg så hende og kan læse at flere i tråden har tænkt det samme :slight_smile:

Hovedsagen er den har fået et hjem :slight_smile:

Mvh. Lisbeth

[quote=Lisbeth S.;225307]Hovedsagen er den har fået et hjem :slight_smile:

Mvh. Lisbeth[/quote]

Jeg har måske fem killinger der dog ikke er tamme som søger nye hjem og hvis jeg bare kanredde ngole af dem vil jeg være glad. det ved jeg ikke hvad du siger til. Jeg skal derned i løbet af ugen og se om jeg kan finde dem der hvor de plejer at være.

Dejligt at høre at missen har fået et hjem :slight_smile:

Så er missepigen flyttet ind i hendes nye hjem:rock:…det foregik med høj haleføring mens hun flash’ede hendes nye ‘tuse’… Bodil sad og grinede ret lalleglad mens hun kiggede totalt:wehuu: på lillepigens føren sig frem…og inden jeg kørte var stedet blevet undersøgt på kryds og tværs, der var lavet stort og småt, det rigtige sted og hun havde spist 100g vådmad:uha: for efterfølgende at falde i søvn i håndvasken på badeværelset:tihi:

Jeg elsker happy endings :wehuu: :tak:

Dem er jeg også helt vild med:thumbup:…mit hjerte er smeltet x mange og jeg har fået mindst 20 nye smilerynker de sidste par uger pga. af de mange happy endings vi har set herinde fordi vi alle er seriøse kattetosser med hjertet på det rette sted:wehuu: