Jeg har det sådan, hver dag jeg skal afsted.
Det er så meget mere rart at putte-hygge derhjemme med misserne end at skulle tjene penge eller lære noget nyt
Men det hele skal jo til…
Kender det aaaalt for godt, især hvis de skal være alene i halvandet døgn eller lignende… Moooar hvorfor pakker du din taske? og en massen miajven og øjne der ser triste ud… og mit hjerte græder hver gang… når jeg så sidder hjemme ved mine forældre, tænker jeg konstant på om de har fået mad nok til at kunne klare sig til næste dag
Og når jeg så kommer hjem igen… så jeg bare luft nogle gange i et kvarter før de vil snakke med mig… andre gange er de der li med det samme og mysser og snakker :høhø:…
[quote=Kaja;374047]Ihh det er ikke spor sjovt, for man kan jo ikke forklare dem, hvorfor vi skal afsted :S
Men det er heldigt din tandlæge har åbent idag. Igår knækkede jeg halvdelen af en hjørnetand Og min tandlæge har ikke åben før på mandag -surrender[/quote]
Åh…din stakkel Kaja.
Jeg går helt i selvsving, når der er noget med mine tænder.
Jeg er helt hysterisk med, at de skal være i orden.
Jeg har nu aldrig dårlig samvittighed, når jeg går fra mine katte for at tage på arbejde,
handle ind, gå på biblo eller hvad jeg ellers laver udenfor hjemmet.
Jeg er ellers altid hjemme - om aftenen, om natten, i week-enden, tager jeg nogen steder, så er det ud og hjem samme dag.
Ferie ? - den tilbringes også hjemme - så jeg føler helt ærligt ikke, at jeg behøver have dårlig samvittighed, når jeg går.
[quote=Mona Jensen;374236]Åh…din stakkel Kaja.
Jeg går helt i selvsving, når der er noget med mine tænder.
Jeg er helt hysterisk med, at de skal være i orden.[/quote]
Tak Søde
Ja, vores tænder skal vi passe på.
Desværre er det nok mere eller mindre min egen skyld den knæk, jeg kunne jo bare have lade være med at tygge bolcher :høhø: